well show me the way to the next whiskey bar

Temat: dudek
http://sport.onet.pl/1129985,wiadomosci.html "Transfer wyklucza jednak stanowczo de Zeeuw ? Holendrów nie stać na   zapewnienie Jerzemu nawet połowy tego, co zarabia obecnie w Liverpoolu   (225 tys. zł tygodniowo ? przyp. red.) ? mówi." wazelina za to, ze mu sie udalo, chcialbym tyle rocznie zarabiac :)
Źródło: topranking.pl/1742/dudek.php



Temat: Informacje dla niedoinformowanych
na kopalni?? Byłeś może kiedyś?? Co było jak Jerzy Dudek wziął kolegów na kopalnię, nawet do połowy wycieczki nie doszli mieli dość, a byli w bezpiecznych rejonach.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,28,52742518,52742518,Informacje_dla_niedoinformowanych.html


Temat: w jakim wieku zaczyna sie kryzys mezczyzny?
Pojedźmy po schematach... Kobieta oczekuje kwiatów, prezentów, drobiazgów ( w zależności od kobiety drobiazg może kosztować nawet tyle ile w miesiąc zarabia Jerzy Dudek , które w magiczny sposób zwiększają jej...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,150,23160627,23160627,w_jakim_wieku_zaczyna_sie_kryzys_mezczyzny_.html


Temat: Czy da się pociągnąć do odpowiedzialności prawnej
... płatnej pracy". Pomijam kwestię tego, że definicje interesującej i dobrze płatnej pracy mogą się różnić. Nawet taki Jerzy Dudek może narzekać, że nudzi się na ławce Realu i zarabia grosze;) Ale...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,87574,92721144,92721144,Czy_da_sie_pociagnac_do_odpowiedzialnosci_prawnej.html


Temat: co sądzić
... niej, co łatwo sprawdzić, ale taki jest świat, że Jerzy Dudek zarabia więcej od Artura Boruca, bo ma wyższą oglądalność, a nie dlatego, że jest lepszy. To jest kapitalizm. Tez jestem...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,13,16251127,16251127,co_sadzic.html


Temat: Jerzy Dudek: Czujemy się jak oskarowe gwiazdy
Jerzy Dudek: Czujemy się jak oskarowe gwiazdy szczerze, to chyba w lepszej sytuacji jak Dudek z jego forma byc nie mozna, oczywistym jest fakt, ze ludzie mu zazdroszcza (najbardziej w PL oczywiscie!!), no ale jego wybór, jesli gdziekolweik grzac lawe i zarabiac konkrtetna kase to dzisiaj tylko w Realu.. 2lata temu bym tego nie zrobil na miejscu Dudka, w tym sezonie to...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,88,98617755,98617755,Jerzy_Dudek_Czujemy_sie_jak_oskarowe_gwiazdy.html


Temat: Hiszpańskie media: Dudek blisko Recreativo Huelva
Rozliczam go za poziom sportowy, za szmatę puszczoną w meczu MU. Nie widzę powodu, by to ile on zarabia/zarabiał miałoby być kryterium do oceniania. Czy ty w ogóle rozumiesz że przez ... bardzo personalnie do mnie i nawet mojej rodziny ... he ... naprawdę bardzo ciekawe, bo nie wiem po co. Ciekawy wniosek wysunąłeś, że mógłbyś być służbą Jerzego Dudka, wiesz ale u niego zarabiałbyś więcej niż służba w Polsce, co wcale nie oznaczałoby że Dudek nie znalazłby kogoś lepszego od ciebie, identycznie to że Dudka stać na każdą służbę, to ile zarabia nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,88,65460697,65460697,Hiszpanskie_media_Dudek_blisko_Recreativo_Huelva.html


Temat: Reprezentacja - tym panom już dziękujemy
nie wiem czy dziennikarz był piany czy... ...może dudek to jego rodzina ale jego zdaniem jurek ogórek nie zawiudł.To przeciesz kolejny mecz naszego pajaca w bramce.Jeden celny strzał i 2 puszczone bramki.LUDZIE DAJCIE JUŻ Z TYM PATAŁACHEM SPOKÓJ NA EMERYTURĘ.Jest boruc kuszczek fabiański kowalewski.a jurek nieech zarabia funty ale od kadry wara.i niech nie gada ze...Zdaję sobie sprawę, że ludzie będą teraz patrzyli podejrzliwie na każdą decyzję w mojej sprawie – powiedział „Rzeczpospolitej” Jerzy Dudek, który zagrał w spotkaniu z Danią. - To przecież nie moja wina, że kiedyś spotkałem na swojej drodze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,88,47020494,47020494,Reprezentacja_tym_panom_juz_dziekujemy.html


Temat: Jerzy Dudek zostaje w Realu Madryt
Jerzego dudka kariera Nie wiem do czego zdarzaja opiniodawcy twierdzac ze:"ten co zarabia pieniadze bez wysilku jest jeleniem"(nie mylic z Jeleniem) Dudek juz sie nagral w swoim zyciu a teraz na...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,88,97177207,97177207,Jerzy_Dudek_zostaje_w_Realu_Madryt.html


Temat: Dudek w bramce, Real wygrywa
Dudek w bramce, Real wygrywa Czy za każdym razem gdy pojawi się informacja o Jerzym Dudku na forum muszą wypowiadać się jednostki dyskryminujące jego sportowego dokonania? Dlaczego zagranicą Jerzego Dudka darzy ... a nie o wykonawcy zawodu? "Mężczyzna musi zarabiać", więc niech nikogo nie dziwią wybory bramkarza.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,88,82680296,82680296,Dudek_w_bramce_Real_wygrywa.html


Temat: 25. kolejka ligi angielskiej. Liverpool remisuj...
"Press : Your goalkeeper Jerzy Dudek made a series of great saves - you must have been pleased with him? GH : He made two good saves. Arsenal are great at ... na pytanie czy jest on zadowolony z postawy Dudka. Odpowiedz jest w jednym zdaniu i wymijajaca: "Mial dwie dobre obrony". Reszta to o Arsenal. Dudek popelnil niestety jak poprzednio blad, wypuszczjac pilke z dosrodkowania, majac szczescie ze byli blisko obroncy Liverpool. Jak na razie przyjabym to jako niepewna przyszlosc. To wszystko. Na takie pieniadze jakie Dudek zarabia trzeba ciezko pracowac i nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,272,4446333,4446333,25_kolejka_ligi_angielskiej_Liverpool_remisuj_.html


Temat: ile przeciętnie zarabia polski piłkarz ?
Gość portalu: klaudia napisał(a): > wiem, że np. w realu madrid zarabiają po 150000 funtów na tydzień a w > Liverpoolu ok 100000 Euro. Il więc w polsce ?? To dziwne że według ciebie w realu zarabia się w funtach a w Anglii w euro ale jak tam se chcesz blondyna.Poza tym nie aż tyle.To co wymieniłaś owszem ale tylko supergwiazdy.Taki Jerzy Dudek zarabia 30 tysięcy funtów tygodniowo ale przecież musi płacić podatki.W Polsce piłkarz z ekstraklasy dostaje z 30-70 max tysięcy miesięcznie.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,272,46018001,46018001,ile_przecietnie_zarabia_polski_pilkarz_.html


Temat: Jerzy Dudek: Studzę się zimną wodą
Janas wyDudkał Jerzego!!!! Czasami bywa tak, że zdarzają się sytuacje, których nie przewidzieliśmy i nie należy się o to obrażać. Podobna reakcja panowała po wyborach kiedy to Tusk, Rokita i reszta przemądrzalców została od korytka odsunięta. W takich sytuacjach poznajemy klasę danej osoby, zaden prymityw nie umie przegrywać z honorem. Dudek nie jest jeszcze trenerem i nie powinien mieć pretensji, chyba że ... Polska piłka jest do bani i żadne Dudki czy krasnoludki jej nie pomogą, piłkarze zarabiają za dużo i grać im się nie chce w zespole, najlepiej gdyby cały dochód z meczu...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,272,41938909,41938909,Jerzy_Dudek_Studze_sie_zimna_woda.html


Temat: Rafał Stec: Teoria spisku
ich marzenie - oni zadowolą się oglądając te zespoły w LM w telewizji. I tutaj podać można przykład piłkarza (którego umiejętności wcale nie cenię tak wysoko...) - Jerzego Dudka. Gość zarabia...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,31,26274736,26274736,Rafal_Stec_Teoria_spisku.html


Temat: Małysz zarobił ponad 200 tys. franków
carnivore69 napisał: > Czyli tyle co Jerzy Dudek w trzy tygodnie. Za damski członek. _____________________________ A Małyszowi życzę góry złota! W skokach nikt mu za siedzenie na tyłku nie zapłaci ani centa. Niech więc zarabia krocie, bo wtedy my będziemy mieli okazję do swiętowania. :))))
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,31,59008317,59008317,Malysz_zarobil_ponad_200_tys_frankow.html


Temat: Jerzy Dudek - Uwierzyć w siebie. Do przerwy 0:3
W roku 2005 postać Jerzego Dudka pojawiła się w dwóch „literackich” odsłonach. Pierwszą jest ta autobiografia, drugą, niewielki artykuł zamieszczony w zbiorku „Święta Bożego Narodzenia. Praktyczny przewodnik”. Jako osoba, a raczej właściciel, dla wielu nie do końca pewnych, umiejętności bramkarskich, Dudek wzbudził wiele więcej sensacji. Ale na szczęście, udało mu się wejść do dziesiątki najlepszych sportowców. Chyba było to dosyć spore osiągnięcie ... nasz główny towar eksportowy był świętym, który nie robi niczego, wykraczającego poza ramy idealności. Na tych stronach okazuje się jednak, iż Dudek, to zwyczajny chłopak ze Szczygłowic, który dobrze zdaje sobie ... sportowej” na pewno nie. Na pewno intrygujące są inne postacie, które Dudek opisuje. To, jak sam spogląda na to wszystko, co się wokół niego dzieje, bo to jedno Dudek umie najlepiej – obserwować, a na co patrzeć na pewno ma, w końcu obraca się wciąż pośród „największych”. Ta książka na pewno nie bulwersuje, jak to zarzucają Dudkowi inni. Co z tego, ze przeklina? Czy naprawdę jest to gorsze, niż ukazanie zakulisowych machlojek piłkarskich? A może po prostu wszyscy mają Dudkowi za złe to, że przedstawił własną teorię na temat „ulepszenia” polskiej piłki nożnej? To, że w reklamówce wyskakuje z zegara, niczym odrobinę niedoceniana kukułka? Że zarabia? Nie wiem. Każdy podejdzie do tej książki inaczej. Piłkarscy fanatycy, tudzież wielbiciele samego autora, mogą się poczuć urażeni,...
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=3307


Temat: Jerzy Dudek: The legend goes on and on!
KOlega SG pyta sie juz pod wieczor w sobote emailem o wyniki i Dudka. Liverpool FC wygral na wyjezdzie z Derby 0:1, wyrywkow z meczu nie ogladalem i pewnie dopiero zobacze jutro bo juz moj kierowca czeka aby mnie zawiezc na nocne kurestwo(lepiej platne niz zarobilem w ub.tyg. na GIELDZIE). najwazniejsze ze LFC umocnil sie na szczycie tabeli a Dudek juz nie ... zarabiaja nawet i 100 tys funtow(580tys zl) na tydzien! A ile biore w tzw sponsorship, wystepach w TV i innych?  W zwiazku z powyzszym oczekuje w najblizszych dniach trzesienia ziemi. Nie...
Źródło: topranking.pl/1236/jerzy,dudek,the,legend,goes,on,and,on.php


Temat: Janas skonczy reklamowac "Dziennik"?
----ciekawe---- Pośmiewisko Niespotykane ustawienie 1+4+6+0 i pierwszy strzał na bramkę Ekwadoru dopiero w 84. minucie. Świat się z nas śmieje. Ta porażka zaczęła się 15 maja, kiedy Paweł Janas zdołował Jerzego Dudka i Tomasza Frankowskiego, rozwalając kadrę. Nie stało trenerowi wyobraźni, że może źle przygotować Żurawskiego czy Szymkowiaka. A Dudek z Frankowskim i tak byli w piątek najlepsi, szkoda tylko, że w... ... ową gazetę odszedł jego syn, by zarabiać jako członek sztabu... taty. A wszystko to za zgodą prezesa Listkiewicza. Nie tylko pozwolił Janasowi z kadry zrobić prywatny folwark, ale i dopuścił do...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,645,43937988,43937988,Janas_skonczy_reklamowac_Dziennik_.html


Temat: Lista najbogatszych młodych Polaków
A jerzy Dudek? Przecież on zarabia kilka razy tyle, co Żuraw...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30,25232517,25232517,Lista_najbogatszych_mlodych_Polakow.html


Temat: Ile zaoszczedze? Ile wydam? (UK only)
47000 miesiecznie (?!?) - chyba tam jakies warunki postawie, na przyklad - "nie zartuj - tyle zarabia Jerzy Dudek" :)))
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,115,18135846,18135846,Ile_zaoszczedze_Ile_wydam_UK_only_.html


Temat: Hiszpańskie media: Dudek blisko Recreativo Huelva
niego megalomana, a Dudzia bramkarza o konrakcie profesjonalisty cechują podwórkowe maniery. Ma szansę na kontrakt w Huelvie, ale nie, on chcę zarabiać tam najwięcej. Lepiej niech oszczędzi wstydu, zapamiętałem go tylko ... jest jak lokata, nie to Dudek jest jak lokata, kiedyś wydawał się nie którym przyszłością, ale i lokaty kiedyś były popularne. A trzymając się porównań piłkarskich Dudek jest jak Józef Wandzik...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,88,65460697,65460697,Hiszpanskie_media_Dudek_blisko_Recreativo_Huelva.html


Temat: Dudek wrócił i przegrał
Gość portalu: jurek friend;s napisał(a): > biedny jerzy.... z czego bedzie zyl teraz................... Dudek w Liverpool zarabia $3.100 000 rocznie........:)))
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,88,53440220,53440220,Dudek_wrocil_i_przegral.html


Temat: Krakowskie kompleksy
... kontarktach (USD) i grze w najlepszych drużynac świata. Jerzy Dudek jest wyjątkiem potwierdzającym zjawisko. Zjawisko, które żle rokuje polskiej reprezentacji.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,31,2889193,2889193,Krakowskie_kompleksy.html


Temat: Jerzy Dudek - Uwierzyć w siebie. Do przerwy 0:3
[RS] Jerzy Dudek - Uwierzyc w siebie do przerwy 0-3 W roku 2005 postać Jerzego Dudka pojawiła się w dwóch „literackich” odsłonach. Pierwszą jest ta autobiografia, drugą, niewielki artykuł zamieszczony w zbiorku „Święta Bożego Narodzenia. Praktyczny przewodnik”. Jako osoba, a raczej właściciel, dla wielu nie do końca pewnych, umiejętności bramkarskich, Dudek wzbudził wiele więcej sensacji. Ale na szczęście, udało mu się wejść ... Dudek, to zwyczajny chłopak ze Szczygłowic, który dobrze zdaje sobie sprawę z tego, że na świecie istnieją gorsze rzeczy, niż przegrany mecz. Bo jak najbardziej jest to przede wszystkim opowieść o ... fair play może i istnieje na boisku, ale w „polityce sportowej” na pewno nie. Na pewno intrygujące są inne postacie, które Dudek opisuje. To, jak sam spogląda na to wszystko, co się wokół niego dzieje, bo to jedno Dudek umie najlepiej – obserwować, a na co patrzeć na pewno ma, w końcu obraca się wciąż pośród „największych”. Ta książka na pewno nie bulwersuje, jak to zarzucają Dudkowi inni. Co z tego, ze przeklina? Czy naprawdę jest to gorsze, niż ukazanie zakulisowych machlojek piłkarskich? A może po prostu wszyscy mają Dudkowi za złe to, że przedstawił własną teorię na temat „ulepszenia” polskiej piłki nożnej? To, że w reklamówce wyskakuje z zegara, niczym odrobinę niedoceniana kukułka? Że zarabia? Nie wiem. Każdy podejdzie do tej książki inaczej....
Źródło: darkwarez.pl/forum/viewtopic.php?t=3307


Temat: Podsumowanie SuperByczka nr 4
-1,745 19 Leszek Karaskiewicz -2,446 20 Marcin Kondraciuk -2,508 21 Tomiwe -2,589 22 Krzysztof Adamiec -2,869 23 GTKAR -3,979 24 Krzysiek Dudek -4,056 25 Tom -5,253 26 Tomek M -6,784 ------------------------------------------------...
Źródło: topranking.pl/1245/podsumowanie,superbyczka,nr,4.php