well show me the way to the next whiskey bar

Temat: a jak to jest z paszportem dla psa
krok po kroku mniej wiecej zgadza sie z tym co przytoczyla anusiak 1. Chip 2. szczepienie przeciw wsciekliznie 3. odczekac trzeba tyle ile vet mowi (2-3 tyg) zeby organizm mial czas na wytworzenie przeciwcial 4. pobranie krwi do badania 5. wynik i od momentu daty pobrania krwi ktora widnieje NA WYNIKU czekamy 6 miesiecy trzba pamietac o odkleszczeniu/ordobaczneiu psa na co najmniej 24, a nie wiecej niz 48 godzin przed przekroczeniem granicy przy wjezdzie do UK Mozna wyjechac z psem z UK po 21 dniach od podania szczepionki ale zeby wrocic pies musi odbyc kwarantanne dokladne info tu: http://www.defra.gov.uk/a...s/vets_proc.htm z tego co mi wiadomo, niemozliwe jest wywiezienie szczeniaka na 2 tygodnie i powrot. sama importowalam suczke. kupilam ja kiedy miala 2 miesiace, a dostalam...
Źródło: mymamy.co.uk/forum/viewtopic.php?t=1378



Temat: wyjazd z uk z psem na wakacje
witam goraco chcemy kupic sobie - a wlasciwie dzieciom psa. zastanawia nas tylko jedna sprawa - jak wyglada wyjazd psa z nami za granice angli. napewno nie raz jeszcze wyjedziemy na wakacje i bedziemy chcieli zabrac nowego czlonka rodziny ze soba - w koncu to rodzina jak to wyglada wyjezdzajac z angli na np;2 tygodnie?? jesli ktos sie orientuje to berdzo , bardzo prosze o pomoc ! Jak narazie tylko Anglia ma tak bardzo restrykcyjne warunki, jesli chodzi o zwierzeta. Jesli kupisz psa w UK, wyrabiasz pasport i jedziesz po calej europie i dz do najblizszej lecznicy i zapytaj o wyrobienie paszportu dla psa. Troszke bardziej jest to skomplikowane, jesli chcesz kupic pupila w polsce lub innym kraju UE i z nim przyjechac do UK. Psy urodzone w UK nie maja obowiazku szczepienia przeciw wsciekliznie. Cala operacja przygotowania psa napewno potrwa, bedzie musial byc zaczipowany. Nie bedzie wiec to szczeniak. Jesli wezmiesz psa z schroniska, czesc moze byc juz zaczipowanych. Wiec masz problem z glowy no i mniejsze koszty. Maniek opisal ci warunki przywozu psa do UK. Trwa to ponad 12 miesiecy, liczone od momentu otrzymania wyniku krwi psa. Po 12 miesiecznej kwarantannie (dokladnie 12 miesiecy, nawet nie minuty mniej), mozesz przyjechac z psem do UK.
Źródło: miasto.norwich.pl/viewtopic.php?t=1953


Temat: Gryfon brukselski, belgijski, brabancki-GALERIA (prosimy zakladac oddzielne tematy)!
A wiesz dowiedź się czy to też dotyczy szczeniaków :) bo może są inne warunki sprowadzania szczeniaka. Niestety dzwonilam do defry i nie da rady nic zrobic:shake: Takie same zasady obowiazuja szczeniaki i psy dorosle... no to dogadaj sie z hodowlą Laroussus, kwarantannę omija się wykonując badania na przeciwciała. Tyle że te badania przeprowadza się w określonym czasie licząc od momentu zaszczepienia ... moimi psami, wszytko trwa min 7 miesiecy...biorac pod uwage ze szczeniaka szczepi sie mniej wiecej w 3.5 mies zycia to bede miala prawie doroslego psa:roll: Nie ma sposobu zeby ominac kwarantanne, pewnie chodzi Ci o to ze nie trzeba juz zostawiac psa w kennelu w UK tylko okres tych 6 miesiecy psiak moze spedzac w rodzinnym domu pod warunkiem ze nie opusci...
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=7794


Temat: Kopiowanie ( ogony i uszy)
... tail, which comes away within 3 days. Most vets used to cut the tail with surgical scissors but in the UK, are now more likely to use the banding method too."...
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=32450


Temat: Anglia
:crazyeye: no to ja już nic nie wiem... w kwestii szczeniaków oczywiście (poniżej 3 mca) - bo ze starszymi psami to oczywista sprawa - kwarantanna i tyle. Wprawdzie takie mi coś kiedyś odpisali z DEFRy: "If you prepare your puppy for the Pet Travel Scheme it will not have to go into quarantine on arrival in the UK." ale następne zdanie: "For your puppy to qualify for PETS it needs to be:...." i tu znana nam lista. Może z maluszkami poniżej 3 mca jest inaczej? Szczepienie p. wściekliźnie obowiązuje psa po ukończeniu 3...
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=535


Temat: Anglia
NIE BARDZO ROZUMIEMI TWOJE PYTANIE? A gdzie chcesz szczeniaka zabrac?? do kazdego kraju szczepienie, chip i paszport -niektore kraje tak jak UK utrudnienia 6miesięczne. Kurde juz ten wyjazdy i wjazd do UK jest 100razy wałkowany, trzeb by zrobic jakies streszczenie i tylko link dawac :evil_lol:.
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=535


Temat: Anglia
To ja z kolejnym pytaniem. Bardzo trudno znaleźć kawalerkę/pokój do wynajęcia z psem? Wydaje mi się, że może to być spory kłopot. Dlatego też zresztą zrezygnowałam z dogadanego już szczeniaka czerwcowego pomaturalnego, bo jeszcze z jednym owczarkiem pewnie jakoś pójdzie, z dwoma bym nawet nie próbowała ]:- Pztm jak w UK wyglądają przepisy psie? Kagańce, smycze etcera w miastach, opłaty, szczepienia itp.?...
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=535


Temat: Export szczeniaka do UK...
Mieszkam na stale w Londynie planuje zakup szczeniecia, niestety dostaje sprzeczne informacje na temat exporu psiaka do UK:roll: Jedni mowia ze zasady obowiazujace szczeniaki i psy dorosle sa takie same, inni ze istnieje mozliwosc przywiezienia na wyspy szczeniaka bodajze do 12 tygodnia bez koniecznosci odbywania 6 miesiecznej kwarantanny. KC odeslalo mnie do Defy a Ci nie racza odpowiedziec na moje maile.. dodzwonic sie tez nie moge:shake: Czy ktos exportowal szczenie do UK?? Czy faktycznie procedury wwozu do UK sa rozne w zaleznosci od tego czy to szczeniak czy pies dorosly??
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=107560


Temat: SZUKAM PORADY OD MIŁOŚNIKÓW MASTIFÓW NEAPOLITAŃSKICH
do strony gdzie jest on opisany. Jesli sprawdzisz certyfikat i będzie on w porządku, sprawdź jakie predyspozycje ma szczeniak. Wybiesz tego zrównowazonego z tendencją do uległości. Tu masz link jak ocenia się to ( test campbell'a) http://www.dogo-argentino.pl/zanim-k...argentino.html I pamiętaj- co nagle to po diable. W neapolitan mastiff welfare uk- organizacji, ktora pomaga mastino w anglii jest jeszcze chyba jakaś 12 miesięczna suczka...
Źródło: forum.molosy.pl/showthread.php?t=2218


Temat: Pytanko do hodowcow i ludzi ktorzy zabierali szczeniaki do uk
Pytanko do hodowcow i ludzi ktorzy zabierali szczeniaki do uk   JA z kolejnym pytankiem... Jak to wyglada z zabraniem szczeniaka do uk? cale procedury znamy... tylko jak szybko mozna to zaczac zalatwiac? w jakim wieku mozna szczepic szczenie na wscieklizne? i w jaki wieku szczenie jest gotowe do zabrania do uk, tu maja dosyc duze restrykcje my wlasnie wyrabiamy paszport dla Jokera i czekamy teraz na badanie krwi a pozniej jeszcze pol roku jak to pan wet nam powiezial opuscic uk moze juz zamiesiac ale bedzie mogl wrocic dopiero za 6miesiecy.... no ale o co mi chodzi konkretnie czy wy jako hodowcy jestescie w stanie (czy byla by taka mozliwosc) zebyscie zalatwili ta sprawe? tzn zachipowanie psa ze sczepieniem i zeby malego zabrac z...
Źródło: forum.molosy.pl/showthread.php?t=15377


Temat: Do adopcji 2 rottweilery PILNE !!!!
Otrzymalem takiego e-maila Zwracam sie do Panstwa z prosba. Chodzi o moje Rottweilerki! Mam 3 letniego samca Samira i 5 letnia suczke Szile. Niestety z cala rodzina wyjerzdzamy do Angli i nie mozemy zabrac ich ze soba, bo przepisy Angielskie, o czym nas nikt niestety wczesniej niepoinformowal nasz weterynarz mowi ze po szczepieniu psow przeciw wsciekliznie trzeba im pobrac krew i od ... bardzo je kochamy !!! wychowywaly sie od szczeniaka z moimi dziecmi, ktore rowniez szukaja dla nich domu lub opieki! Niestety ludzi na slowo Rottweiler sa przerazeni , mamy wiec z tym ... i sa bardzo lagodne i nie nauczone agresji! Karzdy z nich ma ksiazeczke szczepien,a Samir rowniez paszport i czipa ,ale przez ten kretynski przepis i czas , nie mozemy ich gzabrac ze soba , a na hotel dla zwierzat poprostu nas niestac ! Mam troje dzieci ,a maz pracuje w UK dopiero 3 miesiace. Jezeli jest jakas szansa na zapewnienie im dobrej...
Źródło: forumrottweiler.vot.pl/viewtopic.php?t=2358


Temat: Anglia
mieszkajac w Irlandii moge smialo kupic i przewiezc szczeniaka z UK do siebie?? co takie szczenie musi miec aby przekroczyc granice???
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=535


Temat: Anglia
czasie nie powinno się wychodzić z pieskiem w miejsca oblegane przez inne czworonogi - bo szczenie nie jest jeszcze odporne - to jest tzw kwarantanna poszczepienna. 2. w miedzy czasie można zaczipować psiaka i w tym samym czasie wyrobić paszport - paszport to nie książeczka zdrowia - to paszport! - w nim maja byc wpisane szczepienia a przede wszystkim to przeciwko wściekliźnie oraz wynik badania na przeciwciała! W celu wyrobienia paszportu należy sie udać do weta, nic nie potrzebujesz ze soba zabierać, tylko psa i kasę Wżne jest aby czip i paszport zrobic przed szczepieniem przeciwko wściekliźnie! to bardzo ważne!!! 3. po ostatnim 3 szczepieniu należy odczekać min 2 tygodnie i można szczepić przeciwko wściekliźnie. Także bez pośpiechu, wszystko w swoim czasie. Szczenię można zaszczepić przeciw wściekliźnie nie wcześniej niż po skończeniu 3 miesiąca życia. Tylko takie szczepienie jest ważne. 4. Po szczepieniu przeciwko wściekliźnie należy odczekać tyle ile zaleci wet (a dokładniej on ma ... orientacyjne koszty? hmm no nie wiem - może dziewczyny co wyrabiały tu w uk się wypowiedzą o nic się nie martw, wet wyjaśni ci procedury, no chyba że trafisz na takiego...
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=535


Temat: Hodowla - tylko jaka?
--------------- dalej wstawiam zdjecie szczeniaka z NNL w wieku 5 tygodni a ze nie mam odpowiednich 'stojacych' szczeniat z ostatniego miotu to dla porownania wstawiam pare fotek szczeniat z Q'Celtic z roznych miotow w podobnym wieku http://www.imagehosting.com/out.php/...y5tygstand.jpg szczenie z NNL w wieku 5 tyg http://www.imagehosting.com/out.php/...icpuppy5wo.jpg szczenie z Q'Celtic w wieku 5 tyg http://www.imagehosting.com/out.php/...ppy5.5wo2b.jpg szczenie z Q'Celtic w wieku 5.5 tyg http://www.imagehosting.com/out.php/...puppy6wo3c.jpg szczenie z Q'Celtic w wieku 5 tyg zaznaczam ze te ostatnie trzy zdjecia szczeniat z hodowli Q'Celtic sa z trzech roznych miotow po roznych rodzicach 1) miot Tori x Mike - matka aus - ojciec aus 2 ) miot Havvah x Dixie - matka aus - ojciec uk/nz 3) miot Toffee x Misha - matka uk/nz - ojciec aus no i przepraszam za tasiemca ale... JESTEM DUMNYM HODOWCA !!! :-D[/quote] Jako dumny hodowca powinnaś wiedzieć,że drobne szczeniaki mogą byc potem sporymi psami a mocne szczeniaki średnimi,po drugie Sara nie jestem 14 latka ,że takie buhahahaha do mnie wypisywać. Po 3 cie podobno mój szczeniak jest za gruby a Twoje maja takie być. po 4 te czego sie spodziewałaś ,ze angielskie bc będą takie samę grubo łape kule futra jak Twoje austarlijczyki.Nie przekonasz mnie widziałam nie jednego dorosłego nnlka i wlę je od aus nz i juz, każdy ma swój typ,choc nawet po aus-nz bywały pokraczne szczeniaki(nie...
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=104836


Temat: paszport dla psa
Jaki psiak, jaka rasa ? Co do kosztow, to koszty szczepien (u szczeniaka sporo, u doroslego tylko dawki przypominajace), jedno ok.30-50L, odrobaczanie i odpchlanie - kilkanascie L, jedzenie w zaleznosci od rodzaju karmy i wielkosci psa od kilkunastu do kilkudziesieciu L. Ubezpieczenie ( wlasciwie obowiazkowe przy cenach weta, pokrywa koszt m.in. paszportu) od kilku do kilkudziesieciu L/m-c. Szczenie od groszowych spraw (kundelek ... tym mnostwo czasu i zaangazowania w wychowanie i ulozenie psa - dosc duze kary, lacznie z odebraniem psa, jesli nie ma sie na niego czasu, jest glosny, niekontrolowalny na spacerach, problemy z wynajeciem domu ( na mieszkanie raczej nikt sie nie zgodzi), wyzsza kaucja, np. 2-3 m-czna. Co do procedury paszportu: Niezaleznie od miejsca zakupu psa do podrozowania po krajach Unii wymagane jest zachipowanie psa, szczepienie na wscieklizne i paszport ( mozna to zrobic w ciagu jednego dnia u weterynarza u psa powyzej 3 miesiaca). Wyjatkiem jest wjazd do UK i Irlandii, oraz Szwecji i Norwegii (Skandynawia rozni sie od Wysp teminem pobierania probki krwi i okresem karencji). Przygotowanie psa w kolejnosci: 1. chip 2. paszport 3. szczepienie na wscieklizne preparatem uznanym w UK ... niższe niż 0,5 IE/ml) nalezy odczekac 6 miesiecy od daty pobrania probki 6. w ciagu 24-48 godzin przed przekroczeniem granicy UK nalezy psa odobaczyc (preparatem zawierajacym praziquantel, np. Drontal Plus) i odpchlic (np. Frontline) z wpisem do paszportu daty i godziny podania srodkow oraz z wpisem weterynarza o stanie zdrowia psa. Wszystkie zabiegi musza byc wpisane do paszportu, waznym dokumentem jest certyfikat poziomu p/cial wscieklizny. By certyfikat utrzymal dozywotnia waznosc, istotne jest powtarzanie szczepienia na wscieklizne w terminach zalecanych przez weta ( wpisanych do paszportu - mozna przed terminem, ale nie po). W przypadku Polski ( i wymaganych szczepien corocznych, honorowany jest zapis wetow angielskich, gdzie powtarzalnosc szczepienia jest co 2-3 lata). Warto rowniez psa szczepic szczepionkami nieobowiazkowymi, ale uodparniajacymi pupila na wiele czesto spotykanych chorob (np. parwowiroza, nosowka). Procedura ta dotyczy tez psow angielskich/irlandzkich, gdy planowany jest wyjazd poza UK, a pozniej powrot. Okres miedzy pobraniem probki a uzyskaniem wyniku pies spedza w domu z wlascicielami, wiec jest to raczej okres karencji niz kwarantanna. Przydatny link: http://www.defra.gov.uk/a...ntine/index.htm http://www.defra.gov.uk/a...ures/owners.htm W przypadku Szwecji i Norwegii probke krwi pobiera sie po 120-365 dniach od szczepienia,po uzyskaniu wyniku i ... powyższych warunków musi być potwierdzone w paszporcie zwierzęcia. Hodowli mozna szukac tu: http://www.the-kennel-clu...es/public/psar/ Tu schroniska: http://www.google.co.uk/s...le+Search&meta= Jesli w czyms mozna pomoc, gg 10394414 PS. Marcin nie wprowadzaj w blad, nawet majac paszport pies musi odczekac 6 m-cy miedzy pobraniem krwi a wynikiem, jesli chce jezdzic na kontynent i z powrotem. Poza tym szczepienie jest mozliwe powyzej 3 m-ca, wiec dopiero ok. 10 - 11 m-cznego szczyla mozan zabrac na wypad poza UK.
Źródło: bham.pl/forum/viewtopic.php?t=4752


Temat: gdzie kupic psa..?
konsekwetnie wychowywac dzieci i zwierze? Jesli tak, to zastanow sie nad wyborem miejsca zakupu psa, wlasciwie sa 2 polecane: 1. hodowla zrzeszona w FCI (Miedzynarodowa Federacja Kynologiczna) lub klubach krajowych do niej nalezacych, np. Zwiazek Kynologiczny w Polsce, badz (UK) http://www.thekennelclub.org.uk/item/427 Daje to pewnosc pochodzenia psa, zgodnosc z chrakterem i wygladem danej rasy, rodzice sa przebadani pod katem chorob genetycznych, mozna liczyc na wsparcie i doswiadczenie hodowcy po nabyciu szczeniaka. Wiecej tu: http://rodowod.republika.pl/ . Pies z hodowli nie musi byc ogromnie drogi, nie ma obowiazku jezdzenia na wystawy, mozna znalezc "peta" - zwierze ... nie jest latwo uzyskac psa, sa dosc wygorowane wymagania. Podyktowane jest to dobrem psa, by dom, do ktorego trafia, byl domem na cale zycie psie. Nie nalezy korzystac z ogloszen typu gummtree, allegro itp, kupowac psa o nieznanym pochodzeniu, gdyz nie wiadomo po jakich rodzicach (moze agresywnych, moze blisko spokrewnionych, obciazonych wadami genetycznymi, ktore wyjda dopiero w kupionym psie), z jakich warunkow, czy pies zdrowy, bez chorob skornych, pasozytniczych, zaszczepiony. Ogolnie wtedy jest ruletka, na co sie trafi. W UK poza tym dziala calkiem sprawnie instytucja Dog Wardens, jesli pies bedzie bity, zaniedbany, ... odebrania psa wlacznie. Oplat za posiadanie psa nie ma, natomiast sa wysokie kary pieniezne za psa niewychowanego, np. skoczyl z radoscia i ubrudzil/podarl przechodniowi ubranie, za niesprzatanie po pupilu. Koszty weterynaryjne sa tez znaczne, przydaje sie ubezpiecznie, kwota jest od kilku do kilkudziesieciu L/m-c, zaleznie od rasy, wieku, stanu zdrowia, zakresu pracy i adresu psa. Koszt standartowych szczepien to kilkadziesiat L, wizyta ... caly w zasadzie rok. Fotki z zycia z szpicem: http://www.bezdomne.szpic...rtal.php?show=1 Tu jest dobrze opracowana informacja jak kupic dobrego malamuta, ale ogolne zasady sa do zakupu kazdego psa: http://www.klubmalamuta.org/ przewodnik dla kupujacego...
Źródło: bham.pl/forum/viewtopic.php?t=3985