well show me the way to the next whiskey bar

Temat: Ósemkę dolną prawą
wiedząc, że u dentysty boli tylko zastrzyk, potem szwy ciągną jakieś 2 dni i potem można wszystko jeść, na świecie są antybiotyki i środki przeciwbólowe i z dnia na dzień jest coraz lepiej i wizja końca męczarni jest tak kojąca, że się szuka wizytówki do dentysty za każdym następnym razem coraz prędzej. Możesz zarżnąć prosiaka, upieczemy go na rożnie. SMP proszę wzywać,...
Źródło: topranking.pl/1748/osemke,dolna,prawa.php



Temat: Wyżyna mi się ...
... ból ? Witam, calkiem niedawno mialem to samo tyle ze ja nie moglem prawie jesc szczeka mi sie nie otwierala :( dostalem jakis antybiotyk od dentysty i polecil mi zakup zelu...
Źródło: topranking.pl/1851/wyzyna,mi,sie.php


Temat: Mamy -piszcie czy sie udalo
większość lekarzy nie chce karmiącym podawać żadnych leków - znieczulenie u dentysty, antybiotyk, gdy przez 3 tyg nie chciała mi przejść choroba, nawet kroplówka, jak przechodziłam rotawirusa, ehhh Pozdrawiam i dziękuję...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,570,90800308,90800308,Mamy_piszcie_czy_sie_udalo.html


Temat: Moja przyszła teściowa...
kobieto... teraz weź głęboki oddech i przeczytaj to, co napisałaś. facet ma 22 lata, tak? i co, musi pytać mamusię o zgodę na pójście do dentysty czy innego lekarza? nie umie sobie zrobić jeść, że jest taki wychudzony? nie potrafi sam zdecydować, że branie w kółko antybiotyków nie jest zbyt rozsądne? ja bym zwiewała jak najdalej...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,32759203,32759203,Moja_przyszla_tesciowa_.html


Temat: Usuwanie zęba ponoć gorsze niż poród???
Wyrywali mi dwa zeby madrosci.Korzenie mialy pozahaczane o poprzednie zeby.Pila elektryczna byla w ruchu.Dziury po zebach jak stodoly.Przy drugim antybiotyk przez 10 dni.No,coz,nie wiem,czy to najgorszy scenariusz,ale z zycia wziety. Znieczulenie miejscowe oczywiscie,nikogo z powodu wyrywania zebow nie usypiaja (poza ekstremalnymi przypadkami,a tych jest jedynie kilka %).W normalnych przypadkach u dentysty zadnych znieczulen nie biore,bo nie cierpie,ale wizja tej pily troche mnie przerazila.Aktualnie jestem w trakcie trucia zeba trzonowego,3 korzenie.Wczoraj lezalam na fotelu bite dwie godziny,w poniedzialek kolejna wizyta,mam nadzieje ostatnia.Zero nowej prochnicy pod wypelnieniem,a nerwy w zebie nie dawaly mi ani jesc ani pic.Trzeba sie bylo z nimi radykalnie rozprawic.Pozdrawiam i powodzenia u dentysty zycze
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,34849532,34849532,Usuwanie_zeba_ponoc_gorsze_niz_porod_.html


Temat: Usuwanie zęba ponoć gorsze niż poród???
... bardzo przez kilka dni, żarłam przeciwbólowce, za drugim razem to jeszcze musiałam jeść antybiotyk, zaliczyłam szczękościsk... no po prostu koszmar. Górną ósemkę wyrywał mi sąsiad dentysta rok temu, była na wierzchu,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,34849532,34849532,Usuwanie_zeba_ponoc_gorsze_niz_porod_.html


Temat: czy częste sikanie oznacza że coś jest niedobrze?
Nie przejmuj się tzn. przejmuj, ale nie załamuj - Moja Kaja też ma jeszcze próchnicę bo, już 3 zęby ma zaplombowane - Najważniejsze to znaleźć przyjaznego dzieciom dentystę, a on już będzie wiedział co dalej robić - Niestety na jedynkach plomby się nie trzymają, ale są inne metody na zatrzymanie rozwoju próchnicy. Dentysta na pewno Ci wszystko wyjaśni. Oczywiście bardzo ważne jest ... jest od 2 r.ż., dla młodszych np. Bobini. No i jest tak jak pisała Mami to są geny. Ja miałam sliczne mleczaki, mój mąż nie - No i antybiotyki, przeważnie nasze dzieci wcześnie zaczynały "przygodę" z antybiotykami to też ma na to wpływ - Można jeść w nocy i nie mieć próchnicy, można jeść słodycze i jej nie mieć i może być ... świetnego dentystę i je leczymy !!! Głowa do góry !!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22158,25104049,25104049,czy_czeste_sikanie_oznacza_ze_cos_jest_niedobrze_.html


Temat: piękny cel na luty...
A ja jestem wściekła, bo zamiast chudnąc to tyję. Od tygodnia strasznie bolał mnie ząb - poszłam w sobotę do dentysty, a tam - zapalenie jakowes, 3 zęby do leczenia kanałowego, półtorej godziny na fotelu (rany... jak bolało!!), dostałam antybiotyki i przeciwbólowe i od tej mieszanki mam chyba jakies napady głodu. Juz przemilczę, ze leki moge jesc po posilku, inaczej boli brzuch...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22620,20164065,20164065,piekny_cel_na_luty_.html


Temat: czy po dłutowaniu ósemki...
że spuchłam) i mam szczękościsk.Czy mogę jakoś zapobiec żeby się obeszło bez antybiotyku ? Może ibuprom ? Ps. przy górnej ósemce było niebo lepiej :((
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22832,44828606,44828606,czy_po_dlutowaniu_osemki_.html


Temat: Wyrywanie ósemki
... ale widać nie trafiłam wtedy na dobrego dentystę. A z tego co wiem zdarza się nawet, że ósemki wrastają w kości szczękowe i takie tam... więc lepiej pozbyć się póki czas....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,64121,106930401,106930401,Wyrywanie_osemki.html


Temat: Historia mojej choroby
takiego antybiotyku ale brałam np.Klabax500 2x1 i Zamur 2x1 + Tinidazol w innym zestawie brałam Duomox3x po 2 tabl=6 dziennie i Azitrox albo ostatnio Tetracyklina 3x2 więc jadłam tego nieporównalnie więcej.Do...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,36118,58716235,58716235,Historia_mojej_choroby.html


Temat: wyrywanie ósemek -które nie wyrosły
mogłam jeśc twardych pokarmów po stronie wyrwania przez 2 dni ale poza tym wszytsko ok. Głowa do góry
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23692,89847052,89847052,wyrywanie_osemek_ktore_nie_wyrosly.html


Temat: jestem chora i biore zastrzyki:(
lekarza to nasze, ale pani przyjela nas bez kolejki i zapisala fantastyczny antybiotyk, po 3 dniach bylam niemalze zdrowa, a napradwe ciezko juz ze mna bylo, tam tez znajoma kosmetyczka polecila ... to byla zwykla woda utleniona (swoja droga dziwne ze dentystka nie wiedziala co to jest, przeciez tam musialo byc po chemicznemu naisane ze to woda utleniona:>) no nic mam nadzieje ze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,74,12744012,12744012,jestem_chora_i_biore_zastrzyki_.html


Temat: Ból po wyrwaniu zęba! Pomocy
Byłam ponownie u dentysty. Dentysta stwierdził że pewnie wywiązał się stan zapalny. Przygotował zestaw do płukania. Wypłukał. Trochę bolało. Zapisał antybiotyk: Augmentin. Antybiotyk połknęłam koło 21.00.Noc przespałam spokojnie. Cóż z tego skoro dzisiaj rano gdy tylko zaczynam coś jeść, pić, lub mówić, znów mnie boli(może troszkę mniej ale jednak boli. Tak więc łykam ten antybiotyk + ketonal przeciwbólowo i czekam na poprawę,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,757,48138878,48138878,Bol_po_wyrwaniu_zeba_Pomocy.html


Temat: boli mnie ...
czesc justine, ja mam teraz podobny problem. zreszta wlasnie o nim napisalam na forum. po wizycie u dentysty i zaplombowaniu zeba, ogromnie mnie boli. nie moge jesc, nie moge pic, wciaz ... infekcji miazgi. ciekawa jestem czy trzeba w takim przypadku leczyc zab kanalowo czy mozna na przyklad podawac antybiotyki? wolalabym nie 'usmiercac' zeba. czy leczenie kanalowe boli? jak to wyglada? no to...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,757,43355272,43355272,boli_mnie_.html


Temat: Ból po szyciu dziąsła...
uff...trochę mnie to pocieszyło! Sorka, że tak piszę, ale myślałam że faktycznie jestem nietypowa!! Ja też bylam wczoraj jeszcze raz u dentysty i powiedział, że wszytko ładnie sie goi + że od antybiotyków porobily mi sie afty na (!!) na podniebieniu i dziąsłach, więc pewnie stąd ten ból i dyskomfort.Dalej mnie boli cała PASZCZA...już sama nie wiem czy to dziąsła czy miejsca szycia?!?!? Jestem załamana bo lekarz na mnie już patrzy jak na wariatkę a ja nie mogę jeść, pić i jadę na prochach od tygodnia.... Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,48858083,48858083,Bol_po_szyciu_dziasla_.html


Temat: ząb mądrości..uuuu..
ku sobie korzenie, a moja mama teraz miała wyrywany chirurgicznie - szycie dziąsła, 1 tydz antybiotyk i opuchlizna jak po starciu na ringu z Tigerem. PZDR.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,45956360,45956360,zab_madrosci_uuuu_.html


Temat: Cały czas krwawi po wyrwaniu zęba
Ale żeście się rozgadali:) ... nie czytałem wcześniej bo dopiero przyjechałem ... juz mi nie krwawi z dziąsła, staram się nie jeść tą stroną, wypiłem 2 "szejki" w McDonaldzie i może że są zimne to pomogło. Antybiotyków nie dostałem, brałem jedynie ibuprom max... aha.. jak byłem 2 godziny po wyrwaniu ponownie u dentysty to coś tam włożyła do środka coś białego i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,34093060,34093060,Caly_czas_krwawi_po_wyrwaniu_zeba.html


Temat: Zapalenie dziąseł ;( Pomóżcie...
Hej, Nie dalej niż kilka tygodni temu miałam dokładnie takie same objawy - od ósemki się zaczęło, bolało mnie gardło (tylko prawa strona), nie mogłam jeść, a do tego w ustach zaczęła mi się zbierać ropa. To były pierwsze dni moich długowyczekiwanych wakacji w Chorwacji, 16tc... Kiedy po dwóch dniach trafiłam do dentysty/laryngologa to nawet mówić nie mogłam. Stwierdził zapalenie 'przestrzeni zatrzonowej'i ... chorwackim szpitalu... Byłam w kontakcie telefonicznym z moją ginekolog i to ona ostatecznie decydowała jaki antybiotyk mogą mi podawać żeby było bezpiecznie dla maleństwa . Jak się potem okazało CRP miałam prawie 80, kiedy norma wynosi 6 i wtedy chyba już pozostają tylko antybiotyki. Po wyjsciu ze szpitala musiałam dalej je brać, ale tym razem doustnie i wszystko wróciło do normy, a...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,585,16193331,16193331,Zapalenie_dziasel_Pomozcie_.html


Temat: Staraczki z naszej Paczki :))))
Środa Maja gratuluję!- u mnie zaczęło się od bladych kresek na dwóch testach, a dziś mała nieźle w brzuchu mi wywija. Niejatoja współczuję, sama bardzo dużo nachodziłam się do dentysty i nigdy w życiu nie dostałam znieczulenia. Karolina - jak Julka może jeść kiwi to polecam - to udeżeniowa dawka vit.c., szczypiorek też jak najbardziej - sama mam go pełno na stole i posadziłam wczoraj w ogródku dymki. Ja dziś jestem strasznie zmęczona, jakbym się przewróciła to bym zasnęła. Poza tym mam wrażenie, że nigdy się nie doleczę, kończę dziś antybiotyk ale mam...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,586,75644916,75644916,Staraczki_z_naszej_Paczki_.html


Temat: zapalenie dziąseł po anginie...pomóżcie
zapalenie dziąseł po anginie...pomóżcie Może ktoś spotkał się z przypadkiem zapalenia dziąseł po anginie lub po antybiotyku. Mój synuś (2 lata)w czwartek miał zdiagnozowaną anginę a od niedzieli ma ostre zapalenia dziąseł. Wcześniej dostawał Amoksiklav, ale wymiotował i miał biegunkę. Nie chciał nic jeść. W niedzielę zaobserwowałam bardzo obrzęknięte i krwawiące dziąsła. Lekarz przepisał inny antybiotyk, lacidofil, cebion, wapno i bobodent. Nie ... któraś z mam może coś doradzić... Może powinnam się wybrać do laryngologa lub dentysty .........
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,577,53791269,53791269,zapalenie_dziasel_po_anginie_pomozcie.html


Temat: zepsute mleczaki u 16-mies. dziecka - co robić?
zepsute mleczaki u 16-mies. dziecka - co robić? mój syn ma zepsute wszystkie mleczne zęby (głównie przez antybiotyki i zasypianie z butelką mleka w buzi). Podczas pierwszej wizyty kontrolnej dentystka stwierdziła, ... normalnie jeść zasugerowała jakiś specjalny aparat który by był zamocowany do tych górnych co by były jesczze odratowywane. Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem i czy jest to dobra rada...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,577,8884932,8884932,zepsute_mleczaki_u_16_mies_dziecka_co_robic_.html


Temat: Przebarwienia zębów
Przebarwienia zębów Witam Zauważyłam u mojego synka (2,5 roku)przebarwienia ząbków. Ząbki stały się szare tylko końcówki mają biały kolor. Od 3,5 miesiąca zażywa 10 kropli Zyrtecu. Ostatnio przyjmował przez tydzień antybiotyk. Długo był na diecie hypoalergicznej. Do tej pory pije mleko Bebilon Amino chociaż zaczął jeść już jogurty. Je warzywa, mało słodyczy, staram się codziennie żeby zjadł jakis owoc lub sok owocowy. ... pytanie czy ktoś ma podobny problem. Wybieramy sie do dentysty po poradę ale może ktoś ma podobny problem i podsunie mi jakies pomysły. Dodam że ja i tato synka mamy ładne...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,577,51335567,51335567,Przebarwienia_zebow.html


Temat: Problemy z osemkami :-(
tez zby czekac z rwaniem. Co robic?? Czy w ciazy wogole mozliwe sa jakies zabiegi dentystyczne poza borowaniem? Czy mozliwe jest np przyjmowanie lekow znieczulajacych, przeciwbolowych i antybiotykow? Pelna jestem sprzecznosci....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,11124572,11124572,Problemy_z_osemkami_.html


Temat: Dziecko u dentysty
Moje mają 2l,4mies. i wybieram się z nimi bo jedna ma przebarwienia, podejrzewam że po antybiotyku. Powiedziałam im że dentysta obejrzy ząbki i pomluje pędzelkiem, pokazałam oczywiście jak to zrobi (musiałam im na niby malować).Ponadto oglądały już chyba ze sto razy odcinek misia uszatka, gdzie zającze idzie do dentysty bo boli go ząbek po zjedzeniu landrynek.Wytlumaczyłam, że aby jeść czasem słodycze trzeba ... za 2 tygodnie, bo jednak mam obawy. I mam nadzieję że to rzeczywiście przebarwienia, bo nasza pani dentystka wyznaje zasadę, że najlepszy sposób leczenia to jednak plombowanie a nie lapisowanie itp,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,566,55167794,55167794,Dziecko_u_dentysty.html


Temat: Styczeń 2003 :)
Franca mam nadzieje,ze nie odziedziczyla po Tobie zebow,choc ja osobiscie lubie chodzic do dentysty U nas tez codziennie przedlad szuflad Szymona,ostatnio tez mojej z bielizna,na szczesie na razie reszty szuflad jeszcze nie odkryl,bo bardzo ciezko sie je otwiera. Szymon teraz musi sie karmic sam,bo inaczej nie chce jesc, czasmi juz sam stoi,ale najbardzej podoba mu sie rzucanie sie na mame,ubaw po pachy. ... antybiotyk. Pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,573,5105376,5105376,Styczen_2003_.html


Temat: Czerwiec2004-czekam na Was-czescIV
... tzn co i rusz to jej cos podtykam bo nie chce paskuda jeść. W tej chwili mija 7 doba brania antybiotyku i badania moczu poprawiły sie znacznie ale niestety infekcja się...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,573,32854791,32854791,Czerwiec2004_czekam_na_Was_czescIV.html


Temat: czy ktoś miał usuwane zęby w narkozie?
Żartowali sobie i w międzyczasie anestezjolog wkłuł mi welflon i podał 1 zastrzyk. Wtedy poczułam się jak po piwie.. lekkie widzenie podwójnie, lekka euforia. Super! W międzyczasie gadałam z dentystą i ... rozwieracza pewnie. Na szczęście go nie widziałam, musieli mi go włożyć już jak usnęłam.... Okazało sie że mimo tamtego antybiotyku był jeszcze stan zapalny. Tuż po wyjściu czułam sie jakbym ze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,71327383,71327383,czy_ktos_mial_usuwane_zeby_w_narkozie_.html


Temat: Jedziemy wyrwac zabki- Liverpool
Kamilka pieknie pokazala zabki (wiedziala ze nic jej pani nie bedzie robila tylko zaswieci swiatelkiem). Nastepnie podano Kamilce antybiotyk, pieknie go wypila a 3 panie bielegniarki bily jej brawo (milo prawda). ... przez 30 minut conajmniej (na te widoki mi sie goraczo robilo wiec musialam polezec obok kamilki :) ). Nie miala w buzi po zabiegu zadnych tamponow blokujacych krwawienie. Pani dentystka powiedziala ... bardzo glodna i bala sie jesc ale ok 5 bylo juz wszystko bardzo dobrze. Dzis tryska radoscia i chwali sie wszystkim ze nia ma juz chorych zabkow. Ciesze sie ze to...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,24429,60856137,60856137,Jedziemy_wyrwac_zabki_Liverpool.html


Temat: leczenie kanalowe
> Nie bardzo rozumiem, dlaczego dentysta w Irlandii nie moze zajac sie zony > problemem? Czyzby jego wiedza ograniczala sie do leczenia kanalowego tylko > od 1-nki do 5-tki??????? ja tez ... trzode, pewnie zamiast do dentysty chodzilo sie do kowala. aa wlasnie apropos kowala. na koncu zabojad stwierdzil, ze jesli zona chce to on jej moze usunac ten zab. normalnie barbarzynca. on ... zle strony. opieka stomatologiczna niestety jest zla strona. aha i dziekuje za rade z antybiotykiem. doskonale sobie zdaje sprawe ze przy takim leczeniu 2 wizyty to najbardziej optymistyczna wersja. zobaczymy. ostatnie kilka dni zab sie nie odzywa. mozna normalnie jesc, nawet cieple i zimne, nagryzac itd. zaczynam powatpiewac, czy to aby napewno to. moze to jakas nadwrazliwosc. tylko nie wiem jak to ... ale popukac to tez bym potrafil. za to popukanie skasowal 20 euro czyli wiecej niz moj dentysta za naprawienie jednego zeba. podsumowujac: dentysci z Polski zrobia tutaj kariere. konkurencja jest zalosna....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,757,40763406,40763406,leczenie_kanalowe.html


Temat: PYTANIE O ZĘBA
... ze trzeba wyeliminowac choroby o ktorych nawet nie wiemy ze istnieja... mamy jesc antybiotyki czy inne zlote srodki? Na pewno nie zawsze a raczej prawie nigdy. A wiec co moze zrobic...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,305,8358243,8358243,PYTANIE_O_ZEBA.html


Temat: problem z migdałkami.......
i w "państwowej "bedzie OK-to rutynowy zabieg!! Acha ..mozna jeśc lody!!!W dużych ilosciach ,bo gładkie zimne ..no i na tyle smaczne ze jakos to sie je!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,18863596,18863596,problem_z_migdalkami_.html


Temat: Usuwanie ósemek metodą operacyjną - UK
Joanno, przepraszam, ze dopiero teraz. Dentystka z ramienia fachowca juz bardzo rzeczowo odpowiedziala i pokrywa to sie w duzej czesci z moimi doswiadczeniami. Moje osemki rosly jak u Ciebie czyli w ... 2 dni co najmniej nie bylam w stanie nic jesc bo bol i rana po obu stronach. Picie tez w mekach. Tabletki przeciwbolowe: paracetamol na zmiane z ibumrofem tak sobie ten ... antybiotyk na wypadek gdyby zaczelo sie cos dziac i zalecenia pielegnacyjne (plukanki wlasnie) Szwow nie mialam. Co do komplikacji przy zabiegu... rzeczywiscie jest jakies ryzyko, ale postanowilam to wpisac w ogolny rachunek bo i tak innego wyjscia nie mialam Zabieg robil mi dentysta w William Harvey w Ashford, w outpatient clinic. To moj najblizszy oddzial dentystyczny. Bardzo sprawnie i z humorem Tak...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,591,28080216,28080216,Usuwanie_osemek_metoda_operacyjna_UK.html