well show me the way to the next whiskey bar

Temat: OT - kolko i trojkat - pochodzenie?
Dorota Bańska wrote: ... | zamykane na haczyk... papier taki w kartkach na scianie na inszym haczyku | powieszon.... a klop tzw. turecki czyli dwa miejsca na postawienie nog i | ... Swiezszych informacji nie posiadam ;-) Ale szczerze mowiac, takie przybytki wywolywaly u mnie mniej odruchow wymiotnych niz "klasyczne" WC w owczesnej Polsce, gdzie poziom ubikacji ublicznych poprawil sie chyba dopiero wraz z ekspansja McDonalda. Mieszane uczucia mialem tez w USA skonfrontowany z ustrojstwem, w ktorym woda, wbrew moim europejskim przyzwyczajeniom, zawsze wypelnia muszle. Za pierwszym razem sadzilem, ze to odplyw jest zapchany, ale zmuszony uprzednio przez fizjologie do aktow rozpaczy, zamieralem, gdy poziom wody po uruchomieniu spluczki podnosil sie niebezpiecznie do krawedzi muszli. pk
Źródło: topranking.pl/1527/ot,kolko,i,trojkat,pochodzenie.php



Temat: Kto wyjaśni ? dziwne zachowanie wodomierza
Spółdzielnia wymieniała wodomierze i wymienili mi stary 3/4" na nowy 1/2" mimo,że oponowałem. Teraz mam tak: wejście z pionu 3/4", zawór kulowy 3/4", wodomierz 1/2",dalej rura 3/4"aż do automatu spłukującego WC (nie spłuczki). Następne rozprowadzenia do zlewu i umywalki 1/2". Po naciśnięciu na automat spłuczny do WC -wodomierz rusza i zaraz zatrzymuje się, mimo że woda leci dalej do muszli. W pozostałych przyborach tj.umywalka,zlew itp.-wodomierz działa normalnie. Nie mogę sobie wyjaśnić działania wodomierza w czasie spłukiwania muszli. Przy starym wodomierzu 3/4" było normalnie. Traktuję to jako ciekawostkę. Pozdrawiam E. Czasami w nowych kiepskich ze strony tecznicznej wodomierzach przy bardzo małym przepływie wody po prostu nie kręci się wewnętrzna turbinka i licznik stoi w miejscu:-))
Źródło: topranking.pl/1559/kto,wyjasni,dziwne,zachowanie,wodomierza.php


Temat: Wykolejenie pod Kolobrzegiem
- Kołobrzeg wykryłem niedziałanie spłuczki w jednym z WC. W związku z chwilową nienaprawialnością tej awarii wystawiłem w tymże WC wielkie wiadro, a na ścianie zawiesiłem "Instrukcję spłukiwania muszli wiadrem" w kilkunastu punktach, dokładnie opisującą procedurę poboru wody z umywalki do wiadra i jej wlewania w otwór kloaczny. To zrobiwszy, przestałem się interesować rzeczonym WC aż do chwili, kiedy siedząc w przedziale służbowym poczułem wstrętny fetor dochodzący z korytarza. Źródłem fetoru okazała się oczywiście muszla klozetowa z niesprawną spłuczką, w której wyrósł zgrabny kopczyk złożony z kilku kup rozmaitych kolorów i rozmiarów. Zlikwidowałem...
Źródło: topranking.pl/1573/wykolejenie,pod,kolobrzegiem.php


Temat: kibel w makdonaldzie
firma kaze, ale za takim bydle jak chodzi u nas po ulicach trudno nadazyc To sie akurat zgadza. Zreszta nie ma sie czemu dziwic, u nas publiczne WC to wciaz cos, ... sprawa ze owych koszy jest wciaz za malo i to nie tylko na ulicach, ale i tez na przydroznych parkingach, plazach, miejscach wypoczynkowych... Co do MD, nie zapomne traumatycznych przezyc po...
Źródło: topranking.pl/1748/kibel,w,makdonaldzie.php


Temat: Logo telewizji na jajku, czyli reklama niekonwe...
WC reklamowe W publicznym kibelku dużo jest miejsc na reklame. Całe pisuary i muszle, a także zlewy, krany, klamki, kosze, płytki na ścianach, na suficie i na podłodze można okleić reklamami. ... na dzwiach (na dzwich może też powiesić ekran, który będzie wyświetlał reklamy). Na papierze toaletowym można drukować reklamy. A w muszli może pływać łódka z reklamami. Pod sufitem można też podwiesić...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,869,56832448,56832448,Logo_telewizji_na_jajku_czyli_reklama_niekonwe_.html


Temat: Małe WC - czy zaplanowałem funkcjonalne?
... zrezygnować z osobnego pomieszczenia na WC, muszlę przenieść do łazienki, a w miejsce WC zrobić garderobę? Nie mamy piwnicy, więc zyskalibyśmy w ten sposób sporo przestrzeni 'magazynowej'. Tylko znów wątpliwości -...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,7,46597335,46597335,Male_WC_czy_zaplanowalem_funkcjonalne_.html


Temat: wc stojące czy wiszące?
To taki dziwny trend, wszyscy uparli się na wc podwieszane nie wiadomo na dobrą sprawe dlaczego :) Jakie utrzymanie czystości, bo mozna pod spodem zmyć podłogę? Przecież jak wc stoi to czystośc sie utrzymuje dokładnie tak samo, muszle tez trzeba i w wiszącym czasami przetrzeć, to są po prostu banialuki. Jak wc można podweiesić to można i postawić, tego miejsca pod nim i tak się nie wykorzysta. Wśród wc stojacych jest wiele bardzo ciekawych modeli.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25,104716846,104716846,wc_stojace_czy_wiszace_.html


Temat: Funkcjonalność małej łazienki z prysznicem i wanną
(sam sobie odpowiadam :) ) Cenne porady spowodowały, że zrezygnowaliśmy z tego pomysłu. Zastanawiamy się jeszcze nad taką koncepcją (cytat z bloga): A co jeśliby zrezygnować z osobnego pomieszczenia na WC, muszlę przenieść do łazienki, a w miejsce WC zrobić garderobę? Nie mamy piwnicy, więc zyskalibyśmy w ten sposób sporo przestrzeni 'magazynowej'. Tylko znów wątpliwości - niby większość gazet typu "Cztery Kąty"...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,46615242,46615242,Funkcjonalnosc_malej_lazienki_z_prysznicem_i_wanna.html


Temat: sedes i bidet w jednym
fan_aberie napisała: > Czy ktos z Was moze ma lub slyszal o takim urzadzeniu sanitarnym, ktory laczy > w jednym funkcje WC i bidetu?? > Mamy dosc niewielka lazienke i bidet ... Słyszałam i mam taki u siebie w mieszkaniu :-) Bardzo fajna rzecz, praktyczna, estetyczna, zajmuje mało miejsca, ma tylko jeden minus - jest jeszcze dosyć droga :-( Wygląda to tak: kupujesz dowolną, nawet najtańszą muszlę sedesową (tylko musi mieć ona odpowiednie wymiary, raczej standardowe) i do tej muszli kupujesz tak zwaną deskę bidetową. Jest to deska, do której zamontowana jest cała aparatura...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,23566985,23566985,sedes_i_bidet_w_jednym.html


Temat: Jaki wybrać WC Kompakt?
Wbrew pozorom mądre kupienie wc kompaktu patrząc na wielu kupujących nie jest codziennością. Nie sztuka jak robią setki ludzi wejść do sklepu, popatrzeć po cenach, z góry jak wygląda, zajrzeć do muszli i dobra „ten bierzemy”. Dopiero w domu tacy frajerzy orientują się, że trzeba było najzwyczajniej w świeci dłonią sprawdzić jakość wykończenia „politury” wewnątrz muszli. Muszle są robione taśmowo, ale nie każdy egzemplarz ma jednakowo dokładnie nałożoną warstwę gładką. Są takie, że przy dotyku pod krawędziami wyczuwa się chropowatości, brak „politury”. Podobnie może być w otworze na dnie muszli. Co, to powoduje? To, że po kilku miesiącach w takich miejscach doskonale osiada kamień i brudy z wody, a w otworze odpływowym, mamy ulepione, niech każdy domyśli się czym. Potem rozpoczyna się biadolenie „my nie wiedzieli, że trza macać jakość w muszly” Dobrze jakościowo wykonane muszle mają wspaniałą gładką „politurę” we wszystkich zakamarkach muszli, dzięki czemu są czyste przy każdym płukaniu. Proszę sprawdzić dłonią w dowolnym sklepie np. muszlę Cersanit Venezia, czy droższe modele Roca. Idealna gładka „politura” pod obrzeżami, w otworach muszli. Widać jakościowy sprzęt. Po przeciwnej stronie tanie kompakty po ok.300 zł z chropowatościami, surowymi powierzchniami wewnątrz otworu odpływowego muszli. Szkoda słów. Dlatego wybierać trzeba i to dokładnie, a nie iść do sklepu i kupować „na głupa”, bo tanie i fajne na oko.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,71015545,71015545,Jaki_wybrac_WC_Kompakt_.html


Temat: Wc i bidet w jednym co tańsze niż 16 000 zł ?
Właściwie odległość nie jest istotna, jeśli fachowcy pociągną Ci dodatkowe rury ciepłej i zimnej wody w odpowiednie miejsce przy muszli. Wtedy nie musisz w ogóle podłączać się do umywalki, tylko mieć osobno bidettę przy wc. Nie mam niestety zdjęcia, żeby Ci to pokazać. Kupowałam samą słuchawkę z uchwytem, element podtynkowy mieszający wodę i natynkowy do odkręcania wody taki jak w prysznicu. nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,80219159,80219159,Wc_i_bidet_w_jednym_co_tansze_niz_16_000_zl_.html


Temat: Do małej łazienki co lepsze kompakt czy miska wc
Do małej łazienki co lepsze kompakt czy miska wc Witam muszę zrobić remont łazienki. po wymianie pionów czyli od a-z dotychczas miałam zwykłą muszlę i spłuczkę teraz chcę kupić kompakt czy zyskam więcej miejsca łazienka to prostokąt o wymiarach 129x215 w dłuższym boku są w środku drzwi cała kanalizacja na przeciw drzwi w dłuższej ścianie chciałam obrócić wannę ale bardzo mało jest wanien 130x70 a jak są to drogie wc w srodku na przeciw drzwi nie wiem co kupić kompakt czy zwykłe wc bo na wiszące z spłuczka w ścianie mnie nie stać...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,60354688,60354688,Do_malej_lazienki_co_lepsze_kompakt_czy_miska_wc.html


Temat: Kamień w WC poniżej linii wody.
felindra napisała: > A tak na marginesie, to czy te zawieszki do WC, z tak zwanej górnej półki, któr > e tanie nie są, a zachwalają, że mają uwalniać zapach po ... bardziej intensywny. Zrezygnowałam z nich z powodu, że jednak w miejscu ich wieszania zbiera się kamień/osad. Łatwiej mi czyścić muszlę, gdy nic "nie zawadza" ;)
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,630,94818139,94818139,Kamien_w_WC_ponizej_linii_wody_.html


Temat: Śmrodek z ubikacji
skoro czuć przez wodę to albo zagłębienie w muszli (nie wystarczy tam skierować dzióbka butelki z płynem, wyczyść to miejsce jakimś ręcznikiem papierowym lub ścierką, zobaczysz jaki tam się zbiera nalot) lub sprawdzenie odpływu, moze cos jest w odpływie? ew sprawdzić rury, może cieknie od sąsiadów z góry i ten zapach idzie z rur nie z wc?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,630,105120114,105120114,Smrodek_z_ubikacji.html


Temat: zaczynam budowę potrzebuję porad :)
mifff napisał: > będzie przeciekać. > > Spiżarka nie ma okna, powinna mieć wentylację. po zmianach w projekcie nie będzie tam spiżarki > Miejsce na lodówkę przewiduje sprzęt o szerokości 60 ... > WC na dole (to ta druga łazienka) ma długość 1,3m. Muszla (z > konieczności Geberit) ma długość ok. 0,5m. Przystaw drzwi w swoim > kibelku w odległości 75 cm od muszli (glazura utnie kilka cm)i pozwól mężowi podciągnąć spodnie :) w obecnej naszej toalecie mamy 50 cm od muszli do drzwi i nie stanowi to dla nikogo problemu. Więc w zasadzie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,43732,94533497,94533497,zaczynam_budowe_potrzebuje_porad_.html


Temat: co to za p..na moda z tymi bidetami?
Otoz ja przed wstaniem z WC z gracja wystepuje z dessusow, przechodze przez kawalek korytarzyka i wchodze do lazienki rzeczona czesc garderoby dyskretnie sciskajac w piastce, bo to przeciez nie pntaloniaste desusy zajmujace nie wiem ile miejsca. Dotarlszy w rejony toaletowo - bidetowe opuszczam odwlok na muszle bidetu - tu sa 2 szkoly - przodosiadu lub tylosiadu w stosunku do baterii, dla...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,43139,71619488,71619488,co_to_za_p_na_moda_z_tymi_bidetami_.html


Temat: kostka do WC
kostka do WC Dziewczyny, pomóżcie... Nie wiem, czy mam pecha do muszli klozetowych czy do koszyczków na kostki, ale zmieniłam trzeci raz mieszkanie i okazuje się, że tu - jak w poprzednich - żadnego pożytku z kostki do WC, bo koszyczka nie da rady założyć w odpowiednim miejscu, tak, żeby podczas spłukiwania woda go odpowiednio podmywała. I próbowałam różnych koszyczków, ale wydają się być takie same, czyli za wąskie (albo muszla ma zbyt szeroki brzeg). Już nie wiem co robić, a kostki w WC uwielbiam Chodzi o to, że ta cześć koszyczka do zahaczenia nie jest wystarczająco szeroka (raczej długa), żeby kostka zwisała w tylnej części muszli. Mogę ją co najwyżej powiesić w połowie (gdzie brzeg muszli jest węższy), ale tam już woda nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,49213,97178451,97178451,kostka_do_WC.html


Temat: Czym skutecznie wyczyścić osad w toalecie
ostatnio moje wc mnie bardzo zaskoczyło otóż używam wszelkich chemideł do wc oraz szczotki podkusiło mnie po ostatnim zabiegu sięgnąć ręką z papierem toaletowym w to zagłębienie naokoło muszli i mimo tego, że szczotą tam sięgam i świdruję, to okazało się że jak przeciągnęłam papierem papier był brudny... szczotka widocznie nie wygina się dobrze i nie sięga dokładnie we wszystkie miejsca.. myślę...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,49213,81743352,81743352,Czym_skutecznie_wyczyscic_osad_w_toalecie.html


Temat: Witam ponownie
że usiądę na ciepłą deskę, bo u mnie deska zawsze jest na swoim miejscu. Dobrze jest też zamykać klapę, bo przez otwartą uciekają pieniądze [feng shui]
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23941,69251008,69251008,Witam_ponownie.html


Temat: Chorzowska na peryferiach
Chorzowska na peryferiach Mieczyslaw Krol zrewolucjonizowal projektowanie mieszkan, wg. niego, i to ma faktycznie miejsce, do ubikacji wchodzi sie prosto z pokoju dziennego, ot, od stolu, nad drzwiami do WC jest wywietrznik, tez do pokoju. Jezeli uprzytomnimy sobie, ze w ubikacji nie zawsze pachnie... Moze byloby prosciej muszle klozetowa przykrecic do sciany w pokoju dziennym, oszczednosc materialu (scianki dzialowe) a i pogadac...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,59,13838649,13838649,Chorzowska_na_peryferiach.html


Temat: Fakty i mity o Eximtours i Fischer Air
a w innym miejscu powciskane zapałki do gniazdek słuchawek - tego nie wiem. Wiem, tylko że spora część pasażerów zachowywała się spokojnie i pomagała nam, ale niestety byli także tacy pasażerowie,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,19,54990131,54990131,Fakty_i_mity_o_Eximtours_i_Fischer_Air.html


Temat: Piktogramy turystyczne - potrzebne:))
... na inny ale "dopieszczenie" - lepsza identyfikacjia i komunikacja. Symbol np. ubikacji nie jest jeden jedyny. Jest ich kilka (facet, kobieta, muszla, "WC"). Spytaj siedmiolatka. Albo Chińczyka, który nie uczył się...
Źródło: topranking.pl/1263/piktogramy,turystyczne,potrzebne.php


Temat: Pilnie sprzedam BEZ POSREDNIKOW nowe mieszkanie Kraków, Ruczaj, ul. Raciborska, 2 pok. 50m2
przedpokoj 4,89 m2 + miejsce na szafe wnekowa o wymiarach 1,20 m x 0,65 m, pomalowany na bialo na podlodze panele podklogowe - balkon 3,5 m2 (3,5 m x 1 m)...
Źródło: topranking.pl/1735/pilnie,sprzedam,bez,posrednikow,nowe.php


Temat: Dworzec Centralny - poczuj się jak w filmie Lyncha
... Nie chodźcie do wc w przejściu podziemnym Dworca Centralnego, między kasami PKP obok Złotych Tarasów a Pałacem Kultury. Nigdy.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,384,64865784,64865784,Dworzec_Centralny_poczuj_sie_jak_w_filmie_Lyncha.html


Temat: Zniszczenia w domu przez firmę, ta nie poczuwa się
kabinę oraz panel rozliczenie ma mieć miejsce w chwili ukończenia montażu. Okazało się, że któryś nie doczytał instrukcji i zamontowali kabinę bez dwóch skrajnych dwuipółmetrowych blach "trzymających" szyby zewnętrzne w wyniku...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,29,100155058,100155058,Zniszczenia_w_domu_przez_firme_ta_nie_poczuwa_sie.html


Temat: *****Marcepanny i Marcepany 2005 część V *****
... NA MESKIE SPOJOWKI [2006-11-29 15:43:03] sebastian kub... napisał(a):WPŁYW PIONOWEJ POZYCJI DESKI KLOZETOWEJ NA JEJ FUNKCJONALNOŚĆ W ASPEKCIE UŻYTKOWANIA MUSZLI WC PRZEZ KOBIETY.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,573,47896892,47896892,_Marcepanny_i_Marcepany_2005_czesc_V_.html


Temat: WĹ gry - czyli tyqtyq to jest komfort....
... oczywiscie juz wszystkie miejsca zajete na samym poczatku  - udaje nam sie znalezc miejsce w jakims zlomie z dziura zamiast muszli w WC i ze smrodem i brudnymi siedzeniami w przedziale....
Źródło: topranking.pl/1572/wC5A0gry,czyli,tyqtyq,to,jest,komfort.php


Temat: Prokurator wstrzymal pociag na 3h
Witam, Przez jasnie pana prokuratora pociag mial 3h w plecy ja bym na miejscu podronych wpienil sie jak diabel. Mniej tragicznie, ale równie nerwowo było wczoraj o 19:15 w Poznaniu. 8112 ... się sobie dziwię, dlaczego jeszcze jeżdżę tymi pociągami. W piątek z kolei na pokładzie IC Kiła-Kiliński w wagonie nr 7 (bezprzedziałowy) krótko po starcie z WC zgasło światło, po jakiejś godzinie ... z miejsca nie ruszył, za to w Kutnie światło włączyło się samoczynnie. Z dodatkowych atrakcji był pięknie przepełniony kibel (w sensie muszli klozetowej). Muszę przyznać, że podczas ostatnich moich dwóch jazd Kilińskim za każdym razem gasło światło. Zaraza jaka? A, no i przypomniało mi się, że w ubiegły piątek (10.01) na pokładzie Kilińskiego miały miejsce wydarzenia dość dziwne. Otóż: na wysokości torów ... była "wolna droga", tymczasem lok stał, a na końcu składu można było dostrzec 2 osoby biegnące w stronę jakby przejazdu kolejowego w okolicy owych torów postojowych (w miejscu, gdzie rozpoczyna się...
Źródło: topranking.pl/1572/prokurator,wstrzymal,pociag,na,3h.php


Temat: Spread The Seed - fotki
... "nie sprzatana od lat", kabinka WC w szalecie publicznym chyba.. z - nazwijmy to eufemistycznie - bardzo zabrudzoną muszlą... duzymi literami napis: with bare hand? toothbrush? with tongue? YOU DECIDE !...
Źródło: topranking.pl/1761/spread,the,seed,fotki.php


Temat: zaczynam budowę potrzebuję porad :)
nie przewidział wentylacji? Miejsce na lodówkę przewiduje sprzęt o szerokości 60 cm. Side-by-side wymaga przesunięcia drzwi do spiżarki w lewo o 15 - 20 cm. Garaż ma długość 5,9m. Odpada 0,8m ... a nawet ledwo przejdziesz. Śmiesznie jest kupować samochód pod długość miejsca do parkowania w garażu :) Drzwi z kotłowni na ogród mają służyć do wynoszenia popiołu? Bo groszek prościej jest przenieś przez garaż. W kotłowni nic nie schowasz z ogrodu, no może łopatę i grabie. Trzeba mieć miejsce na kosiarkę, taczki, wiadra łopatę , grabie, a z czasem sieczkarkę do gałęzi, może wertykulator, imadło itd. Ogrodnictwo wciąga :) WC na dole (to ta druga łazienka) ma długość 1,3m. Muszla (z konieczności Geberit) ma długość ok. 0,5m. Przystaw drzwi w swoim kibelku w odległości 75 cm od muszli (glazura utnie kilka cm)i pozwól mężowi podciągnąć spodnie :) itd. Właściwie nie musiałem tego pisać. Cromwell postawił kropkę nad i. Prtzeczytaj jeszcze raz: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=43732&w=94533497&a=94861757 Budujesz dom, na ... go doprowadzić tylko do kotłowni. Ba, kotłownia gazowa jest tak sterylna, że można zrobić dodatkową kuchnię na gotowanie śmierdzących ryb, czy kapusty. Poza tym alternatywne miejsce do gotowania, jeżeli wyłączą prąd....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,43732,94533497,94533497,zaczynam_budowe_potrzebuje_porad_.html