well show me the way to the next whiskey bar

Temat: Wykreslenie hipoteki z KW
On Wed, 24 Oct 2001, vernon wrote: Ile kosztuje wykreslenie hipoteki z KW? Tyle ile jej wartość, którą należy złożyć do depozytu sądowego (art. 99 ust. 2 KWH). Czy trzeba z tym isc do notariusza? Nie. Postanowienie o wykreśleniu wydaje sąd, po spełnieniu łącznie trzech przesłanek: 1) wykazania że wierzyciel jest w zwłoce lub jego zaspokojenie napotyka na poważne trudności 2) złożenia wniosku przez właściciela nieruchomości 3) bezzwrotnego złożenia do depozytu sumy hipotecznej
Źródło: topranking.pl/1855/wykreslenie,hipoteki,z,kw.php



Temat: Wykreslenie hipoteki z KW
Chodzi mi dokladnie o to, ze mam wziety kredyt w banku. Bank ten nalozyl na moje mieszkanie hipoteke.Teraz splacilem ten kredyt i chce wykreslic hipoteke z KW. Ile to moze kosztowac? v On Wed, 24 Oct 2001, vernon wrote: | Ile kosztuje wykreslenie hipoteki z KW? Tyle ile jej wartość, którą należy złożyć do depozytu sądowego (art. 99 ust. 2 KWH). | Czy trzeba z tym isc do notariusza? Nie. Postanowienie o wykreśleniu wydaje sąd, po spełnieniu łącznie trzech przesłanek: 1) wykazania że wierzyciel jest w zwłoce lub jego zaspokojenie napotyka na poważne trudności 2) złożenia wniosku przez właściciela nieruchomości 3) bezzwrotnego złożenia do depozytu sumy hipotecznej -- Gwidon S. Naskrent (naskr@skrzynka.pl) Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting "Bo im tylko o to chodzi, abyś sam...
Źródło: topranking.pl/1855/wykreslenie,hipoteki,z,kw.php


Temat: Prawo autorskie do utworu
... zlozyc w depozycie u notariusza, albo notarialnie opieczetowac koperte (mozna? bo nie jestem tego pewien), ale to juz bedzie kosztowac. pzdr Arkadesh
Źródło: topranking.pl/1857/prawo,autorskie,do,utworu.php


Temat: Prawo autorskie do utworu
Dlatego mowie o solidnym zapieczetowaniu. A jak juz chcesz byc 100% pewny to chyba mozna zlozyc w depozycie u notariusza, albo notarialnie opieczetowac koperte (mozna? bo nie jestem tego pewien), ale to juz bedzie kosztowac. czyli darmowego i pewnego sposobu nie ma?
Źródło: topranking.pl/1857/prawo,autorskie,do,utworu.php


Temat: Depozyt notarialny
za złożenie takiego depozytu taksa notarialna nie powinna być wyższa niż 1485 zł plus 22% VAT plus koszt wypisu aktu (każda strona 7,32 zł brutto a tych stron mogą być 2-3), za wydanie (sporządzenie protokołu wydania) - w zależności od sytuacji - notariusz może nie pobrać taksy albo maksymalnie 200 plus 22%VAT plus koszt wypisu
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,897,92490016,92490016,Depozyt_notarialny.html


Temat: umowa kupna/sprzedaży-kiedy wpłata pieniędzy?
i najgłupszym rozwiązaniem jest "akt przerywany" - kiedy notariusz odczytał akt i "niby go nie podpisał", dając czas stronom, aby udały sie do banku. Własność przechodzi wraz z chwilą odczytania oświadczeń i złożenia podpisów przez strony!!!!!!!!!!!!! Niepodpisanie aktu przez notariusza - to jego problem ... do czasu - wiesz co by się stalo, gdyby sprzedający wrocil do notariusza i oswiadczyl, ze kupujacy uwaza, ze juz zaplacil i nie bedzie więcej nic płacił? To że notariusz nie złożył podpisu nie ma znaczenia dla faktu sprzedazy, poniewaz, w umowie jest zwykle "przed podpisanie tego aktu, ew. w dacie podpisania tego aktu kupujacy ZAPŁACIŁ sprzedającemu ..... kupujacy ewentualnie ZOBOWIAZUJE SIĘ zapłacić ... już jest po "ptokach" Bebiaczku ..... notariusz MUSI zlożyć podpis, nawet jeśli nie uczynił tego ... nie zycze, takich konsekwencji aktu przerywanego, ale moim obowiazkiem jest przestrzec. Gotówka u notariusza odpada (w kwocie ponad €10.000) - przepis o płatnościach za pomocą przelewów obowiązuje notariuszy od września 2001 albo 2002. Zresztą, jeśli ktoś wpadnie do notariusza z "większą" gotówką w walizeczce, należy pamiętać, że obowiązuje notariusza jeszcze inny przepis, dotyczący "instytucji zobowiązanych" - donosik do GIIF. ****** Sytuacja jest ... w terminie określonym w umowie obydwie te czynnosci winny nastapic jednoczesnie (czyli w banku przelew i wydanie kluczy + protokół wydania lokalu) Sensownym rozwiazaniem jest depozyt notarialny, jednakze brakuje prawdziwego escrow dla transakcji do $100.000, ponieważ duże transakcje sa obsługiwane przez np. rachunek powierniczy w banku - koszt ok. 15.000 PLN. Acha, proponuję, abys termin "pisemna przedwstępna" zastąpiła "umowa cywilno- prawna" (w odróżnieniu od "w formie aktu notarialnego/notarialnej") pozdrawiam OP
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,656,12652856,12652856,umowa_kupna_sprzedazy_kiedy_wplata_pieniedzy_.html