well show me the way to the next whiskey bar

Temat: Założenie KLIMATYZACJI samochodowej!
Witam, Założenie klimatyzacji to spory koszt sama klima będzie kosztowała plus założenie. Lepszym rozwiązaniem jest sprzedanie auta i kupienie z klimatyzacja to na pewno taniej wyjdzie. Jeżeli chodzi o koszt używanej klimatyzacji z innego auta to myślę że około 3tyś. tak szacunkowo tyle kosztowała klima używana z założeniem do opla astry II jakieś pół roku temu jak się dowiadywałem.
Źródło: forumsamochodowe.pl/viewtopic.php?t=2768



Temat: Klimatyzacja opel astra 2
Witam , chodzi mi o jakiś warsztat gdzie można założyć klimatyzacje do Opla Astry II , założenie jak i kupno całej klimatyzacji nie oryginalnej (chyba że lekko używanej ) .Chodzi mi o jakieś namiary na zakłady które się tym zajmują w okolicach Głogowa , Wrocławia Katowic ,Krakowa ,Rzeszowa . szukam ponieważ kupiłem auto nowe bez klimatyzacji a teraz jak wiadomo jest niezbędna a koszt oryginalnej jest za duży bo jakieś 11 tysięcy i chodzi mi o coś tańszego .Bardzo dziękuję za ewentualne propozycje , pozdrawiam
Źródło: forumsamochodowe.pl/viewtopic.php?t=6712


Temat: Klimatyzacja - zakładanie poza salonem
  Nigdy nie interesowałem sie klimatyzacją , zastanawia mnie czy jest możliwość założenia jej poza salonem i jaki to koszt. w wiekszosci przypadkow sie da ale w niektorych modelach samochodow juz sie nie da poza fabryka (np toyota aygo i blizniaki peugeota i cytryny) koszt to juz inna sprawa zalezy od modelu samochodu tak od 2000 w nieskonczonosc :) A da sie i za ile założyć do Opla Astra Classic II 1,4 i VW Polo 1, 4 wczoraj akurat założyłem do Corolla 2003, części pochodziły z rozbitej, ale wyglądały na nienaruszone. W tym ... tak prosty sposób dołożyć. Do Opli i aut z rodziny VW to raczej utopia i bardziej opłaca się sprzedać i kupić model z klimą pozdr I'm protected by SpamBrave http://www.spambrave.com/
Źródło: forumkierowcow.pl/showthread.php?t=3494


Temat: VW Golf MK4 by Luken
Cytat: Kolego, na gazie sekwencyjnym Auto się nie zażyna , nawet na zwykłym gdy o to dbasz, instal;acja gazowa też musi być dbana żeby silnik sie nie zajeżdzał. Koszt na benzynie ... tego co wiem gaz ma więcej oktanów ale i wyższą temp. spalania. Luken załóż ładne alu :D 12k za takiego Golfa w takim stanie to naprawdę dobra kasa. Kumpel teraz przytargał z Niemiec Astre II 1,6 16v tuningowaną przez Irmschera :) - stożek - wydech zmieniony na ten z Tigry - chip - lampy Irmschera - zawieszenie Billstein - felgi 17 cali z oponami 215/45/17 Pirelli - dobre Audio - klima i pełna elektryka W sumie wyszła go 13k. Bez rejestracji. Stan igła. Papiery na przebieg. 100% nie bity. Też okazja :)
Źródło: simsony.net/showthread.php?t=26878


Temat: Nowe auto do ok. 60000zł
Sprawdź Golfa VI   Jeśli to ma być auto dla rodziców to można bezpiecznie załozyć, że pojeżdżą nim pewnie kilka lat (nie mniej niz 3-5) więc dobrze byłoby wziąć pod uwagę równiez utratę wartości pojazdu po tym okresie oraz koszty eksploatacji. Poza tym chyba bym odradzał kupowanie modeli schodzących niedługo z rynku (np. Astra III lub Focus - za rok kończa produkcję, wyjdzie ... oba modele w miarę nowe (Golf to niemowlak) bezpieczne, dobrze wyposażone i .... tanie :wink: Golf Trendline z silnkiem 1,4 TSI 122 KM i pełnym (jak dla mnie wyposażeniem) tj. klima climatic, 7 poduszek, ABS, elektryka, radio kosztuje obecnie 60.480,00 zł a Bravo z silnikiem T-JET jest jeszcze tańsze, choć nie tak bezpieczne (Golf ma 36 pkt. w EuroNCAP) Jeśli benzynowe silniki...
Źródło: autogaleria.pl/forum/showthread.php?t=10886


Temat: Czy warto kupić nową hondę Jazz model 2009
komfort samochodu. Ale 10 lat temu kupiłbyś bez klimy, bez ABS itd. Teraz już nie i nawet jak nowy samochód nie ma ESP to tak jakoś głupio. Technika idzie do przodu ... Pomyśl, że 10 lat temu w Polsce nowa Astra I była naprawdę fajnym autem. A teraz nikt by takiego nowego samochodu nie kupił. To samo będzie z Jazz, tylko szybciej, bo...
Źródło: bezwypadkowe.net/showthread.php?t=28703