well show me the way to the next whiskey bar

Temat: ospa:(
Kuba niedawno miał ospę - niestety w jego przypadku każda wysoka gorączka trwa dłużej niż przepisowe trzy dni. 39,5 miał przez pięć dni Na szczęście lekarz nie dopatrzył się niczego niepokojącego. Też mi się wydaje, że przy ospie - która bardzo obciąża organizm - może przyplątać się coś jeszcze, a osóabiony wirusówką organizm nie jest w stanie sobie sam poradzić. Wezwij lekarza ... - teściowa mało nie zemdlała, bo "za jej czasów" ospowego dziecka nie kąpano (i nie "prysznicowano") przez tydzień... Czysta skóra lepiej się goi i u nas to się sprawdziło. Prysznic w nagrzanej łazience obniżał też wysoką gorączkę. I duuuzo pić, pić - Kuba nie bardzo chciał, więc kazano nam poić go ta niby-strzykawką od nurofenu. Niestety - ospa = długa przerwa w przedszkolu. Choć po dwóch tygodniach nie będzie śladu strupów, odpornośc spada strasznie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15302,105960950,105960950,ospa_.html



Temat: ślady po ospie
ślady po ospie Witam, Mam 24 lata i ok. tydz. temu odpadły mi krosty/strupy po ospie. Na twarzy jakoś mi się goją z resztą miałam mało, a na przedramionach mam takie dziury otoczone czerwoną plamą. Zna ktoś może jakąś skuteczną maść przyspieszającą gojenie się ran? Chodzi mi głównie o taką, która ma działanie poospowe o ile coś takiego w ogóle jest ;)...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,107622001,107622001,slady_po_ospie.html


Temat: ślady po ospie!!!!!!!!!
Pudrodermu to na 100% nie stosować. Ja miałam tragiczną ospę 3,5 miesiąca temu. Zostało mi kilkaset takich czerwonych śladów. Niektóre już zeszły i są takie delikatnie brązowe (ręce, twarz), niektóre są jeszcze mocno czerwone. Lekarka powiedziała, że goją się do 6 miesięcy po chorobie, te czerwone powinny zejść. Te w formie dziury zostaną. Polecam wizytę u dermatologa nie zwiazanego z dermatologią kosmetyczną,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,659,35014153,35014153,slady_po_ospie_.html


Temat: blizny po ospie
blizny po ospie Znacie jakiś sposób na ich uniknięcie? Moja 4 letnia córeczka miała niedawno ospę, jeszcze niektóre miejsca na ciele kończą się goić, ale bardzo martwi mnie to, że zapowiada się blizna na nosku. Całe ciało pieknie się goi a na nosku robi się dołek, na razie jeszcze zaróżowiony, może sie zminiejszy. Martwię sie bo to takie widoczne miejsce, nie chcę żeby miała kompleksy z tego powodu kiedy będzie nastolatką. Już i tak ma ślad na górnej powiece - pamiątka po "jęczmieniu". Może znacie jakiś sposób aby biźnie zapobiec?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,577,76489916,76489916,blizny_po_ospie.html


Temat: Gencjana na wodzie czy spirytusie ? Ospa.
Gencjana na spirytusie na większą powierzchnię ciała - dział super, ładnie się goi, szybko i nie pozastaje ślad. Gencjana na wodzie na miejsca intymne oraz w buźce, jeśli tam są krosty. Zaznaczam, że spiera się super i nie wiem skąd niektóre mamy maja informację, że tak nie jest. Ps. Przechaodziliśmy ospę, więc nie piszę z teorii a z praktyki
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,577,62298185,62298185,Gencjana_na_wodzie_czy_spirytusie_Ospa_.html


Temat: ospa wietrzna
Witam, a tak z ciekawosci dlaczego fioletowe kropki? Piochtanina tylko zasusza, dziala przeciwbakteryjnie, a nie przeciwwirusowo. Polecam Wratizolin, pieknie i szybciutko goi, nie swedza pecherzyki, nie pozostawia sladu. Dobrze zdawal tez egzamin pudroderm, ale jednak ma dzialanie chlodzace i Julce bylo po nim strasznie zimno, wiec tylko smarowalismy nim nogi. Ospa u nas na finiszu, 7 dni, maly wysyp. Pozdrawiam z kwarantanny...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,577,13324255,13324255,ospa_wietrzna.html


Temat: ospa a zarazanie!!!!!
Donata, ospa wietrzna to naprawdę żadna tragedia u małych dzieci. Owszem, bywa nie przyjemna, ale wcale nie musi. Moich młodych od 3,5 roku ciągałam po zarażonych ospą dzieciach aby mieli już ospę za sobą i nic mi z tego nie wyszło. Teraz młodszy załapał w przedszkolu i jak w piątek (ponad tydzień temu) przyszedł z dwoma wypryskami, w sobotę wysypało go całego, dziś ma już jedynie same ślady po zagojonych wypryskach. Od piątku (czyli tydzień po zachorowaniu) nadawał się już do przedszkola. Starszy (też przedszkolak) w tym samym przedszkolu nadal zdrowy. To już ... jednego lekarza z którym rozmawiałam), im dziecko bardziej wysypie na zewnątrz, tym łagodniejsza choroba i szybciej się goi, gdyż z wysypką na zewnątrz możesz coś zrobić, z wysypką wewnątrz nie zrobisz...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,577,88241125,88241125,ospa_a_zarazanie_.html


Temat: dziura na czole po spie. Jak ją usunąć?
moj syn mial ospe jak mial 6 miesiecy i zostaly mu 3 takie dzirki jedna na brodzie i 2 z boku na policzku w tej chwili ma 14 miwsiecy -na brodzie nie ma ani sladu a na policzku zostal tylko jeden maly placek lekko czerowny lekarka powiedziala ze powinno to zejsc i nie bedzie ani sladu bo im mniejsze dziecko tym ladniej i dokladniej sie wszystko goi i znika takze moze daj sobie jeszcze troszke czasu i nie martw sie na zapas moze jeszcze sie wygladzi i zejdzie pozdrawiamy
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,566,62537430,62537430,dziura_na_czole_po_spie_Jak_ja_usunac_.html


Temat: Czym smarować u niemowlaka ślady po ospie?
Czym smarować u niemowlaka ślady po ospie? Właśnie, czym posmarować u 6,5 miesięcznego niemowlaka ślady po ospie, jak już odpadną strupki? Ja smaruję się w celu szybkiego gojenia ranek, maścią ochronną...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,572,14890351,14890351,Czym_smarowac_u_niemowlaka_slady_po_ospie_.html


Temat: jakie owady w grecji?? co zabrac??
Koniecznie coś co odstraszy komary. Gryzą masową, na początku wcale nie swędzi ale ślady goją się długo. Dzieciak naszych sąsiadów po jednej nocy wyglądał jak by miał ospę i rózyczkę na...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,203,43221128,43221128,jakie_owady_w_grecji_co_zabrac_.html


Temat: MARZEC 2004 część IV
... to do 3 tyg. może ją obsypać... O ile to ospa...Brrrrr na samą myśl co to będzie jeśli to ospa. Co do czata to może piątek o 21? Mi pasuje, nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,573,19033071,19033071,MARZEC_2004_czesc_IV.html