well show me the way to the next whiskey bar

Temat: wkladka domaciczna - krwawienie po zalozeniu
2 dni po zalozeniu "spiralki" bez hormonow mam lekkie krwawienia. krwotokiem tego nie mozna nazwac, ot plamienie takie bardziej. czy powinnam sie tym martwic, czy spiralka sie po prostu uklada? poprzednia mialam zakladana pare lat wstecz i nie pamietam, czy bylo jakies krwawienie... poza faktem lekkiego plamienia nie mam zadnych dolegliwosci, nie czuje dyskomfortu ani nic. dodam, ze zakladanie odbywalo sie na...
Źródło: topranking.pl/1851/wkladka,domaciczna,krwawienie,po,zalozeniu.php



Temat: wkladka domaciczna - krwawienie po zalozeniu
Boska wrote: 2 dni po zalozeniu "spiralki" bez hormonow mam lekkie krwawienia. krwotokiem tego nie mozna nazwac, ot plamienie takie bardziej. czy powinnam sie tym martwic, Tak masz sie martwic. To...
Źródło: topranking.pl/1851/wkladka,domaciczna,krwawienie,po,zalozeniu.php


Temat: wkladka domaciczna - krwawienie po zalozeniu
Zdzisiek wrote: Boska wrote: | 2 dni po zalozeniu "spiralki" bez hormonow mam lekkie krwawienia. | krwotokiem tego nie mozna nazwac, ot plamienie takie bardziej. czy | powinnam sie tym martwic,...
Źródło: topranking.pl/1851/wkladka,domaciczna,krwawienie,po,zalozeniu.php


Temat: spirala antykoncepcyjna jak to jest po założeniu
rodziły,ponieważ rozwieranie szyjki podczas zakładania spiralki może spowodowac trudności w póxniejszym utrzymaniu ciąży, miesiączki podczas posiadania wkładki są dość obfite, są jednak specjalne leki które po paru miesiącach (2,3 )regulują krwawienia, spirala kończy się specjalnymi nitkami, które lekarz po założeniu przycina - ani Ty ani partner nie będziecie nic czuć o ile nitki zostaną prawidłowo obcięte, po założeniu spiralki nie będziesz czuć żadnego bólu, ewentualnie może przedłużyć się Twoja miesiączka o kilka dni, ale lekarz powinien dać Ci odpowiednie leki na taką ewentualność, prawidłowo założona spirala nie dopuszcza do zajścia w ciąże 99,99%,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,16,31347586,31347586,spirala_antykoncepcyjna_jak_to_jest_po_zalozeniu.html


Temat: Krwawienia po założeniu spirali.
Krwawienia po założeniu spirali. * miesięcy temu urodziłam, w kwietniu założono mi spiralkę i w 2 tyg potem dostałam "pierwszą" miesiączkę, która przeciągała się do 3 tygodni, potem na początku czerwca znów dostałam okres - tak samo na 3 tygodnie. Dodam, że krwawienia baaardzo obfite, 2 dni są w zasadzie takie, że lepiej żebym nie wychodziła z domu. Na noc zakładam specjalne "nocne" długie podpaski, które w nocy i tak koniecznie muszę zmianiać. W niektóre dni też tylko te "nocne" podpaski zdają egzamin - czy długo tak jeszcze będzie? Czy to normalne?? Dodam,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,81939603,81939603,Krwawienia_po_zalozeniu_spirali_.html


Temat: krwawienie miedzy miesiaczką
krwawienie miedzy miesiaczką Witam .Mam problem .Od kilku dni mam plamienia ale jasną krwią.Miesiacze powinnam dostac za 2 tygodnie.Czasem coś mnie zakłuje w jajnikach ale nie jest to mocny ból.Od 1.5 roku mam załozona spirale żadnych problemów nie miałam .Miesiaczka też zawsze normalna.Nie wiem co mam robić wizyte u mojego gina dopiera 30 marca takie ma terminy.Czy mam szykać innego lekarza?Dodam że te krwawienia są dziwne bo dzisiaj na przykład cały dzien spokój a dopiero wieczorem sie pojawiły ale nic mnie nie boli.Dziekuje za wypowiedzi
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,90930979,90930979,krwawienie_miedzy_miesiaczka.html


Temat: Pytanie o spiralę
Witam! Ja mam spiralę już od 10 lat,oczywiście wymieniam ją co trzy lata.Założenie spirali w ogóle nie boli-czuć tylko lekkie ukłucie.Należy jednak zgłosić się do doświadczonego lekarza,który ma doświadczenie.Żadna z moich spiral nigdy się nie wysunęła, a na wizyty kontrolne chodzę dwa razy w roku.Uważam tę metodę za skuteczną, nigdy się na niej nie zawiodłam.Założenie spirali kosztuje około 200zł.Oczywiście lekarz zakłada spiralę pod koniec krwawienia i jeszcze dwa dni po, wtedy jest najlepiej.Jedyny mankament to dłuższe krwawienia miesiączkowe, ale ma się pewność i jest się spokojną, nie trzeba obawiać się niechcianej ciąży. Pozdrawiam!...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,98317815,98317815,Pytanie_o_spirale.html


Temat: Jak to jest z tą spiralą?
Jak to jest z tą spiralą? Jakie są Wasze doświadczenia? Ja, mim, ze nie rodziłam, mam założoną wkładkę. Dopiero od kilku dni. Mam krwawienia i boli mnie jak w pierwszym dniu ... wypadek info, ze noszę soczewki kontaktowe - w razie wypadku, czy utratu przytomności na przykład. Teraz powinnam jeszce dopisac, ze noszę spiralę? Czy może przesadzam? Jak jest u Was?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,28275509,28275509,Jak_to_jest_z_ta_spirala_.html


Temat: pomocy!!spirala i cilest nie jest dobrze
pomocy!!spirala i cilest nie jest dobrze ześć mam założoną od 3 tygodni spirale( w wyniku laparoskopii wykryto u mnie przegrode w jamie macicy ) zeby mi z powrotem nie zarosła macica ale nie wiem czy to jest dobry pomysł i lekarz przepisal mi cilest tabletki anty ale od paru dni strasznie zle sie czuje boli mnie brzuch tak jak na okres i mam plamienie ktore przeszlo od dwoch dni w krwawienie a okres mam dostac niby po skonczeniu brania tabletek czyli jutro prosze o odpowiedz pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,29077769,29077769,pomocy_spirala_i_cilest_nie_jest_dobrze.html


Temat: czy założenie spirali boli?Pani dr? i dziewczyny?
Samo zalozenie trwa ok. 10 min. Kladziesz sie na fotel jak do badania, lekarz zaklada wziernik i pryska sprayem znieczulajacym szyjke. Potem przez ten wziernik zaklada spiralke, a ty czujesz jakby cie ukłul igla. Tak ci z 5 min. manipuluje. Jest to nieprzyjemne, ale nie bolesne, boli a raczej kluje 2 razy, jak rozprostowuja sie ramiona spiralki (pisze o spiralce miedzianej, 5-letniej bo moze z ta hormonalna jest inaczej). Po wyjsciu, przynajmniej ja nic nie odczuwalam, mialam lekkie krwawienie 2 dni (to podobno normalne). Normalnie zaklada sie w czasie miesiaczki, bo szyjka jest rozpulchniona, ale ja tak jak ty mialam zakladana po porodzie a przed wystapieniem krwawienia, wiec wtedy kazdy moment jest dobry.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,10001830,10001830,czy_zalozenie_spirali_boli_Pani_dr_i_dziewczyny_.html


Temat: spiralka, doświadczone pomóżcie-pilne
zl. W tym była cena spirali. Na pewno są wkładki dla kobiet mających obfite i długie krwawienia - ale one z kolei są drogie - nie chcę kłamać, nie pamiętam dokładnie ile, ale mi się coś "majaczy", ze ok 700 zl...? Plus założenie! Wkładki jako takie mogą nie tylko ograniczać miesiączkę - moja poprzednia ją niestety "powiększała" i wydłużała aż do 9 dni. Teraz z kolei okres raczej zaika. Nie wiem czy to po prostu różne wkładki różnie działają, czy ja różnie reaguję... Pozdrawiam m.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,4705043,4705043,spiralka_doswiadczone_pomozcie_pilne.html


Temat: Luteina na krwawienie? Nie rozumiem....
Luteina na krwawienie? Nie rozumiem.... Witam Od paru miesięcy mam założoną spiralę i od tego czasu mam długie i bardzo obfite miesiączki. Trwają do 8 dni pomimo brania Cyclo3forte na zmniejszenie krwawienia. Pani ginekolog zapisała mi ostatnio Luteinę doustnie 2 x 1 tabl. od 15 do 25 dnia cyklu. Podobno takie krwawienia mogą być bowiem związane z hormonami. Poczytałam trochę o luteinie ... Czy luteinę przyjmuje się na zmniejszenie krwawienia miesięcznego? Bardzo proszę o odpowiedzi Panią doktor i dziewczyny. daga
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,9306456,9306456,Luteina_na_krwawienie_Nie_rozumiem_.html


Temat: proszę o odp.dla laika odnosnie spirali:)
2 X)..Krwawienia są faktycznie obfite ale u mnie tylko przez 2 dni potem normalnie w sumie mam okres 5 dni (6 to juz takie plamienie)_ ale warto! warto! No i koszt...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,15043677,15043677,prosze_o_odp_dla_laika_odnosnie_spirali_.html


Temat: Po ciązy: spirala a plamienia
Po ciązy: spirala a plamienia Dziewczyny mam takie pytanie. Jestem 4 m-ce po porodzie a od 2 m-cy mam zalozona spirale NOVA T. Co jakis czas wystepuja u mnie niewielkie krawienia, raczej plamienia. Okres tak jak przed porodem trwal 4 dni, tak teraz przez pierwsze 3 mam niewielkie plamienia a potem przez kolejne 4 obfite krwawienia. czy tak jest gdy ma sie nałozona spirale, czy powinnam skontaktowac sie z lekarzem? prosze o odp i z góry dziekuję!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,46898470,46898470,Po_ciazy_spirala_a_plamienia.html


Temat: spirala, tak czy nie?
Mój post jest trochę inny,mniej chwalący spiralę. Jestem niezadowolona,pierwszą po 3,5 m-cach musiano mi usunąć bo się zsunęła do szyjki macicy(multiload).Cud,że nie zaszłam w ciążę.Miesiączki były bardzo obfite,szczególnie pierwsza(zużyłam 40 sztuk wkładek)trwała długo. Teraz mam załozoną Copper T,już prawie dwa miesiące. Parę dni po jej założeniu przypałętała się grzybica,zaraz po niej,nieplanowane krwawienie(trwało,jak miesiączka,ale takie inne i jakoś tak szybko po planowej). Zanim pojawiła się ostatnia miesiączka,plamiłam tydzień,po czym miesiączka=nastęny tydzień. 5 dni spokoju miałam po miesiączce,pokochałam się wczoraj z mężem i znowu mam plamienia. Ja chyba oszaleję!!!!!! I w dodatku coś jakby ukłucia...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,17282543,17282543,spirala_tak_czy_nie_.html


Temat: spirala, tak czy nie?
Ja polecam! Za czystym sumieniem! Pigułek nie moglam ze wzgledu na stan zdrowia.Pani ginekolok poradzilam mi spiralę.Najpierw Cooper (bo Mirena jest droga a nie wiadomo bylo jak bede sie czula ze spiralą) . Po założeniu nic się nie przypętało żadna grzybica czy cos bo tu chodzi o bardzo bardzo sterylne warunki przy zakładaniu. A poza tym nic nie czuję, partner też. Nie musze uważać, pamietać godziny itp..krwawienia na początku były bardziej obfite ale sie po 7 m-cach uregulowało i jest lepiej ..teraz tak ok. 5-6 dni..^ dzień to już właściwie plamienie..Zaplaciłam za całość ok 300 zł (zakup spirali +wizyta + zalożenie)..a to na 5 lat. Wizyty kontrolne co pół roku ale to przecież mi nie zaszkodzi Zdaje sobie sprawę że każda kobieta przymuje to...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,17282543,17282543,spirala_tak_czy_nie_.html


Temat: jaka reakcja po zakończeniu Depo?
Ja tak mam po odstawieniu tabletek i założeniu spiralki. Teraz w ciągu 16 dni mam już trzeci raz plamienie (krwawienie?, okres?). W dodatku nie wiem czy to od tabletek, czy raczej od spirali. A po Depo od razu gdy kończyło się działanie zastrzyku przeszłam na tabletki, więc skutków raczej nie było.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,18043983,18043983,jaka_reakcja_po_zakonczeniu_Depo_.html


Temat: SPIRALE RAZ JESZCZE
Od 3 lat mam spiralkę i jest to już moja druga. Jedyne zastrzeżenie jakie mogę mieć to takie, że po założeniu spiralki czas trwania miesiączki wydłuża mi się. I ponoć jest to standart. Tzn. nie tyle krwawienie co plamienie PO... trwa to jakieś dwa/trzy dni po zakończeniu "normalnej" miesiączki. Poza tym nie mam żadnych ubocznych doznan. W ogóle zapomniałam, że coś tam...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,33874912,33874912,SPIRALE_RAZ_JESZCZE.html


Temat: ************Pytania do Pani dr koala.mb***********
GestoMikron Mam 23 lata, nigdy nie rodziłam. We wrześniu miałam założoną spiralę. Od tego czasu mam nieregularne krwawienia w środku cyklu. Lekarz przepisał mi więc w grudniu GestoMikron. Stwierdził także nadprodukcję pęcherzyków Graffa? - nie jestem pewna, czy dobrze zapamiętałam. Wzięłam pierwszą dawkę - 10 tabletek i efekt był tragiczny - jeszcze gorsze krwawienia, jeszcze większy ból. W sumie krwawienia trwały 21 dni!, potem około tygodnia przerwy i znów krwawienia - wczesniej nie było aż tak źle. Drugą dawkę powinnam przyjąć w mniej więcej w połowie stycznia, ale nie zrobiłam tego. Poza tym, ... negatywne skutki? Wiem, że jest to preparat hormonalny, a ja własnie dlatego założyłam sobie spiralę miedzianą, by uniknąć brania hormonów. Nie miałam jeszcze okazji skontaktowania się z lekarzem i raczej się...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,216,34999167,34999167,_Pytania_do_Pani_dr_koala_mb_.html


Temat: wkładka wenątrzmaciczna
założenie kosztowałao mnie 100zł normalnie ta imprezka kosztuje 150zł ale ja po znajomości dostałam rabat oprócz tego za 2tyg. muszę mieć USG za następne 50 zł sprawdzić czy wszystko jest oki czyli cała przyjemność kosztować mnie będzie 220zł mam nadzieję ,że wszystko bedzie oki założenie nie bolało i trwało bardzo krótko jakieś 5min. było lekko nieprzyjemnie troszkę wczoraj po założeniu krwawiłam i bolało mnie podbrzusze ,dziś już nie krwawię boli mnie tylko w krzyżu -dół kregosłupa i jakoś mi dziwnie cały czas mam świadomość ,że mam coś w macicy całe życie byłam przeciwna zakładniu spirali uważałam to za środek wczesno poronny po porodzie okazało się ,że nie moge stosować pigułek bo po 6latach ich stosowania mam jakieś zmiany na wątrobie wiec postanowiłam założyc spiralę wiem , że to może być srodek wczesno poronny ale przecież nie musi wystarczy tylko unkiać stosunków podczas dni płodnnych
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25018,27804879,27804879,wkladka_wenatrzmaciczna.html


Temat: WSZYSTKO O SPIRALI - pytajcie i radzcie
ja również mam multiload ,założona 7 grudnia .po miesiączce wszystko ok.zakładanie niebolało krwawienie po założeniu tylko 1 dzień .27 stycznia miesiączka ok bezbolesna jak zawsze trwała 4 dni. nie odczuwam żadnego dyskomfortu żadnych bóli. ze spiralki jestem zadowolona.każda z nas jest inna innej budowy dlatego różne są odczucia naszych organizmów jednym pasuje dana rzecz innym nie.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15080,42330114,42330114,WSZYSTKO_O_SPIRALI_pytajcie_i_radzcie.html


Temat: pytanie do kobiet (spirala)
Mam spiralę od 3,5 roku i jestem bardzo zadowolona. To naprawdę duża ulga kiedy nie trzeba myśleć o pigułce lub innych jeszcze bardziej stresujących metodach antykoncepcyjnych.Zakładałam ją prywatnie, wtedy całość kosztowała 200zł.-to jest zwykła spirala.Teraz będę ją wymieniać na spiralę z hormonami Mirena - koszt z założeniem to ok.1000zł. ale jest na 5 lat (nie na 3 jak ta obecna) i zmniejsza krwawienia, skracając je do 2-3 dni. Nie każdemu można ją jednak założyć ale nie pamiętam szczegółów.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,55,39411714,39411714,pytanie_do_kobiet_spirala_.html


Temat: Płodność pod kontrolą
ja nigdy nie rodziłam i mam założoną spiralkę , i nic się nie dzieje tylko raczej nie nadaje sie ona dla kobiet które maja obfite i bolesne okresy bo spiralka zwiększa krwawienie i przedłuża czast trwania okresu (przed założeniem spirali 3 dni a teraz 5 ,6 dni) ale moim zdaniem to najlepsza metoda antykoncepcji poza sterylizacją
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,1049,87020687,87020687,Plodnosc_pod_kontrola.html


Temat: pigułki- jak postąpic????
pigułki- jak postąpic???? Mam problem. Przez 4 lata mialam załozona spirale, i nie interesowałam sie innymi metodami. W tym czasie moje miesiączki zmieniły sie. Zaczynały sie kiludniowym plamieniem i kończyły tym samaym. Łącznie trwało wszystko ok. 10. dni. Teraz mam usunieta spirale, i pierwzsego dnia plamienia wzięłam pigułkę jak zalecał lekarz. Krwawienie jednak w ogóle sie nie pojawiło, a plamienie ustąpiło. Juz trzy dni minęły. Chcialabym wiedziec jak dalej postepowac, jak przyjmowac pigułki? Biore regulon. Czy jestem juz zabezpieczona przed ciążą?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,291,1009256,1009256,pigulki_jak_postapic_.html


Temat: mam spirale i bire cilest nie jest za dobrze pomoc
mam spirale i bire cilest nie jest za dobrze pomoc cześć mam założoną od 3 tygodni spirale( w wyniku laparoskopii wykryto u mnie przegrode w jamie macicy ) zeby mi z powrotem nie zarosła macica ale nie wiem czy to jest dobry pomysł i lekarz przepisal mi cilest tabletki anty ale od paru dni strasznie zle sie czuje boli mnie brzuch tak jak na okres i mam plamienie ktore przeszlo od dwoch dni w krwawienie a okres mam dostac niby po skonczeniu brania tabletek czyli jutro prosze o odpowiedz pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,22,29077459,29077459,mam_spirale_i_bire_cilest_nie_jest_za_dobrze_pomoc.html


Temat: Spirala????
witaj! mam spiralę od 1994 roku, tzn w 2000r. ja wymieniałam na nową (ta ważna jest do 2008 r.). uważam , że ten kto wymyslił spirale powinien iść żywcem do nieba, ... sa super tabletki ale po co (jeśli oczywiście organizm toleruje coało obce)pamiętać o nich. podobno nie można stosować tamponów, ale w czasie dużego krwawienia (gdy wata jest dobrze nasiąknięta w tamponie)używam go, na poczatki okresi i na końcu już nie. Krwawienie jest trochę dłuższe i obfitsze ale za to jak ładnie brzuszek się robi płaski po ,,ciotce". Założenie kosztuje 500-600zł (zakładając że spiralę kupuje lekarz). Nic nie boli, coś czujesz ale to nie ból. Robi sie to w czasie ,,ciotki" gdy szyjka macicy jest uchylona. Po założeniu spirali jakieś 5 dni nie należy...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,9611352,9611352,Spirala_.html


Temat: SPIRALA zwykła i Mirena raz jeszcze ....
SPIRALA zwykła i Mirena raz jeszcze .... CZeść Wątek swój kieruję do mam, które po urodzeniu dziecka założyły wkładkę domaciczną Mirenę lub zwykłą. Bardzo proszę o pomoc w podjęciu decyzji co ... wystarczy. 1/ Obecnie mam zwykłą wkładkę, nie Mirenę i dokuczają mi długie, częśte i obfite miesiączki. Czy po założeniu Mireny zmniejszą się czy będzie tak samo? Napiszcie ile trwa u Was krwawienie i co ile jest dni. 2/ Ta wkładka którą mam obecnie ma kształt T- tzw. cooper T, bo poprzednia o typowym kształcie mi nie służyła i wysuwała się. Teraz pytanie czy Mireny tez mają różny kształt? Czy tez mogę założyć kształt T? 3/ Napiszcie ile płaciłyście za Mirenę z założeniem i w jakim mieście.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,11498166,11498166,SPIRALA_zwykla_i_Mirena_raz_jeszcze_.html


Temat: SPIRALA
Jest kilka rodzajów, ale przede wszystkim dzieli się je na miedziane i hormonalne. Miedziane potęgują krwawienia, hormonalne odwrotnie, w wielu przypadkach krwawienie może czasowo zaniknąć. Te miedziane są dużo tańsze (ok. 200 zł z założeniem), hormonalne droższe (od 700 zł). Zakłada się je na ok. 5 lat, co pół-rok należy sprawdzić (usg dopochwowe) czy wszystko ok. Ja mam hormonalną Mirenę, założyłam 2 miesiące po cesarce. Okres dostałam dwa tyg. temu (8,5 mies po porodzie), trwał dwa dni i bardziej przypominał obfite plamienie, niż miesiączkę, z czego jestem bardzo zadowolona W ogóle jestem szalenie zadowolona z mojej spiralki, jakbyś miała jakieś pytania, to chętnie odpowiem, pozdrawiam, Aga
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,567,14199995,14199995,SPIRALA.html